תקציב הפרסום של פארק המיניאטורות מיני ישראל בלטרון עובר לג.קיד & יאנג, לאחר שנתיים של עבודה עם חברת ציבלין תקשורת צעירים, המשמשת כזרוע הצעירים של אדלר חומסקי.
ג.קיד & יאנג, חלק מקבוצת G גרופ, מתמחה בתקשורת שיווקית לצעירים. החברה הובילה לאחרונה את שיתופי הפעולה המתוקשרים בין רשת סופר פארם ומופעי HIGH SCHOOL MUSICAL.
בין לקוחות החברה כיום: עיר המלכים באילת, סופר פארם, חברת איסוף הקלפים הגדולה בעולם פניני, כמעט מלאכים, סנו, פסטיבל שירי הילדים 2009 ועוד.
אייל גרינברג, מנכ"ל משותף של ג.קיד & יאנג: "התמחותנו וניסיוננו כמייסדי תחום התקשורת השיווקית לילדים ולצעירים בישראל, תתמוך בהפיכת מיני ישראל לאטרקציה שכל ילד וכל משפחה חייבים לחוות. אנו גאים בבחירה בנו ללוות את הארגון בדרך להגשמת יעדינו המשותפים ומצפים לתהליך פורה ויצירתי".