רימה גך מונתה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום JWT Israel. גך, הצטרפה למשרד לפני כשנתיים וחצי בתפקיד פלנרית בכירה. במסגרת תפקידה ניהלה ותכננה מהלכים אסטרטגיים ומהלכי מיתוג עבור חברות כמו טרה, מטרנה, סובארו, נטוויז'ן ואחרים.
"מחלקת האסטרטגיה והפלנינג היא מחלקה חשובה ומהווה את הבסיס לצמיחה העתידית של החברה", אומר יורם דמבינסקי, מנכ"ל ושותף ב-JWT Israel. "רימה גך מביאה עמה לתפקיד ניסיון לצד כישרון רב ואני משוכנע כי היא תסייע ל-JWT בהשגת יעדיהו העסקיים לעתיד".
רימה גך בעלת תואר שני בתקשורת, מהאוניברסיטה העברית בירושלים (מגמת פרסום ומחקר) ותואר ראשון במדעי החברה, האוניברסיטה העברית בירושלים.