|
ליאור גרינץ [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
ליאור גרינץ, מנהל המדיה של קבוצת יורו ישראל נבחר כשופט בתחרות הפרסום 'Eurobest 2009', והוא יהיה חבר בסגל השופטים של קטגוריית המדיה. גרינץ ייצג בתחרות את חברת המדיה הבינלאומית GMP אותה הוא מייצג בארץ.
השיפוט בקטגוריית המדיה בתחרות יכלול הן עבודות באוף-ליין והן באון-ליין. גרינץ הוא מראשוני הממזגים את פעילות המדיה באון-ליין ובאוף-ליין בענף, ומזה כשנה וחצי כלל פעילות המדיה ביורו מנוהלת יחד תחת אותם צוותים.
גרינץ, 32, 10 שנים בתחום הפרסום והמדיה ומתמחה בתכנון ורכישת מדיה. בעבר ביצע תפקידים בשפ"מ של קול ישראל ובחברת המדיה אופטימדיה. טיפל בתקציבים כגון רקיט בנקיזר, לוריאל, אסם, HP, פיג'ו, דיהטסו, כלל ועוד.
תחרות הפרסום 'Eurobest 2009', שתתקיים בין המועדים 27-24 בנובמבר באמסטרדם, הינה השלוחה האירופאית של פסטיבל קאן, ונחשבת לאחת מהחשובות באירופה. זוהי השנה השנייה בה פועלת התחרות במתכונת של פסטיבל, ובדומה לקאן נערכים בה במקביל גם סדנאות וסמינרים.
ליאור גרינץ: "זהו כבוד גדול עבורי לשפוט בתחרות בינלאומית חשובה זו, והזדמנות טובה לתרום מהמקצועיות שלי בתחום המדיה".