במסגרת היערכותה של פלאפון לקראת השקת האייפון מקימה החברה מוקד טלפוני מיוחד שייקרא "I-Team" אשר יכלול כ-30 מומחים צעירים שהינם פריקים של גאדג'טים ומומחי אייפון, אשר יסייעו במתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בכל שאלה הקשורה למכשיר, מנושאי תפעול המכשיר ועד שאלות מורכבות ובקשות. לאחרונה השלימה החברה גיוס של כמה עשרות מומחים מבין קהילות הגאדג'טים השונות ובאמצעות מודעות בפורומים ובאתרי האינטרנט. ניתן יהיה להגיע למוקד זה באמצעות חיוג מאייפון לכוכבית 234 או דרך המערכת הקולית בכוכבית 166.
רונית מרכוס, סמנכ"ל חטיבת השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, מסרה כי "I-Team" הוא נדבך נוסף בסדרת מהלכים, המבוססים על היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוחות בעידן של מכשירי סמארטפון מתקדמים עם שפע אפליקציות, שנועד לחזק את חווית השירות ללקוח ולהעניק לו את התמורה הטובה ביותר לכספו. מרכוס הוסיפה, כי במסגרת ההיערכות להשקת האייפון, החלו בימים אלו הדרכות מקיפות לעובדי החטיבה.
מרכוס ציינה עוד, כי פלאפון היא היחידה המשיקה את האייפון גם בתדר 850 אשר מבחינה פיזיקלית מאפשר כיסוי מקסימלי בתוך בניינים, במעליות ובחניונים. "רשת High Speed GSM אשר הושקה לפני כתשעה חודשים, מאפשרת לנו להציע ללקוחות האייפון את הרשת המהירה והמתקדמת ביותר, בפרישה ארצית מלאה של דור 3.5 ובכיסוי מלא". רשת High Speed GSM מונה כיום למעלה מחצי מיליון לקוחות.