דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל ממשיכה לכבוש את תחום הקניות באינטרנט בענף המזון המהיר.
ביום רביעי ה-23.12.09 תעלה החברה קמפיין טלוויזיה, שבו תציע לצרכן מבצע עד 40% הנחה על מגוון ארוחות מובנות למזמינים באתר האינטרנט.
כהמשך לקמפיין האינטרנט שעלה בחודש אוקטובר עם מבצע 50% הנחה על כל התפריט, הקימה החברה בחודשים האחרונים אתר הזמנות חדש ויעיל ביותר הבא לידי ביטוי בנראות הטכנולוגית ובפשטות שלו בעת ההפעלה, האתר מציע מגוון שירותים חדשים ובלעדיים כגון: "פיצה בילדר" - מערכת הזמנות חדשה המאפשרת ללקוח לבנות את הפיצה שלו בעצמו ולראות אותה נבנית צעד אחד צעד. "פיצה טרקר" - המאפשר ללקוח לעקוב אחר ההזמנה מרגע אישורה ועד להופעת השליח בדלת.
ביצוע תשלום במזומן - לכל אותם אלו שחששו עד היום לבצע עסקות באינטרנט ולהשאיר את פרטי כרטיס האשראי ברשת, דאגה דומינוס לתת את האפשרות לבצע רכישה במזומן! כמו-כן, תהליך ההזמנה הינו קצר כדי לאפשר ללקוחות חדשים, שזו להם הפעם הראשונה באתר, לבצע הזמנה בצורה מהירה וקלה.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "אנו רואים את עצמנו מחויבים לחדשנות כלפי לקוחותינו לא רק באמצעות פיתוח תמהיל מוצרים חדשים, אלא גם באמצעות מתן חוויית קנייה אינטרנטית מיוחדת ומהנה. דומינוס סימנה לעצמה יעד אסטרטגי להוביל את תחום הקניות באינטרנט בשוק המזון, ולהטמיע שינויים חדשים בדפוסי הרגלי צריכת המזון המהיר בקרב הצרכן הישראלי".
לאחרונה גדל היקף פעילותה של דומינ'וס באינטרנט ל-30%, עקב כך הכפילה החברה את מספר הלקוחות המבצעים באתר הזמנה. בדומינו'ס מאמינים כי היקף זה ימשיך לגדול ולהביא לקוחות חדשים נוספים באמצעות חווית קנייה אינטרנטית מתקדמת אך עם זאת, ידידותית, נעימה ופשוטה.
קמפיין הטלוויזיה שהופק על-ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 למשך שלושה שבועות. במקביל יעלה קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב-2.5 במיליון שקלים.