בימים אלו שוק אופנת הגברים בישראל עומד להתחדש בשחקן חדש, עם השקתה של רשת מותג האופנה Politic, המתמחה בייבוא ביגוד אופנתי לגברים.
מדובר ברשת אופנה שתתמקד בשלוש קולציות עיקריות שייתנו מענה לכל שעה ביומו של הגבר הישראלי:
- קולקציה קלאסית - הכוללת פריטים מחויטים אך קלים, פריטים לאנשי עסקים וחובבי הביגוד המוקפד.
- קולקציית ג'ינס - הכוללת פריטי קז'ואל וג'ינס.
- קולקציית קיץ ונופש - כוללת פריטים לנופש, לחוף הים ושעות הפנאי.
אביב צדיקפור, מנכ"ל רשת Politic, מוסר כי "הגבר הישראלי בשל למותג חדש שיביא עימו ניחוח של חו"ל במחירים נוחים ואיכות בלתי מתפשרת".
בשלב הראשון עם פתיחתם של עשרת הסניפים הראשונים תשקיע הרשת שבעה מיליון שקלים ועוד מיליון דולר בקמפיין שיחל בימים אלו.
עוד הוסיף צדיקפור, כי "החלטנו שחנות הדגל תהייה ממוקמת במתחם לה-פלאז' באילת ולצדה תיפתחנה עוד תשע חנויות במרכזים מסחריים פופולריים הנחשבים כידועים ומובילים בתחום האופנה".
בימים אלו יחל מסע הפרסום הראשון של הרשת באמצעות משרד הפרסום ניקול ראידמן, בהיקף של כמיליון דולר, ויכלול שלטי חוצות, פוסטר מדיה, ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים הגבריים.