הבצפר, בית הספר הגבוה לפרסום, עולה בימים אלו בקמפיין פרסומי עצמי על גבי אוטובוסים עירוניים. הקמפיין עולה תחת הסיסמה "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם" ומיועד לעורר עניין וליצור רצון להשתלב בעולם הפרסום בקרב אנשים שלא חשבו על כך קודם.
הקונספט הקריאטיבי שהוביל את הקמפיין נעשה על-ידי תלמידי הבצפר במסלול הקופירייטינג. נהוג בבצפר שהסטודנטים מקבלים עבודות ופרויקטים של לקוחות מהעולם האמיתי. אולם כאשר שמעו הסטודנטים ש"הלקוח" עבורו יעבדו הוא הבצפר עצמו הבינו כי קל ופשוט זה לא יהיה ובפניהם עומד אתגר מיוחד ומסקרן. הרעיון שנבחר ממחיש באופן בולט וחד-משמעי, תסכול האדם הקשור והכלוא בתא המטען של האוטובוס, השימוש במדיום נעשה באופן קריאטיבי ומושך את העין.
ורד בטש, מנהלת הבצפר: "אנשים רבים לא מוצאים עניין במה שיש לשוק העבודה להציע. ופשרה בתחום התעסוקתי היא עוול שאפשר לגרור אותו שנים, דבר הגורם לתסכול ושעמום, בעיקר לאנשים מוכשרים. הערכים שמקצועות הפרסום והשיווק צופנים בתוכם: דינמיות, קריאטיביות, יד על הדופק בכל מה שקשור לטרנדים, הבטחה לעניין אמיתי, יכול להוות אופציה לאנשים המחפשים את דרכם המקצועית. הקמפיין החדש נועד להמחיש כיצד יראה העתיד המקצועי של אדם אשר בחר במקצוע לא מתאים ומעביר את המסר באופן מאוד בולט וחד-משמעי".
הרעיון הקריאטיבי של הקמפיין: תלמידת הבצפר - לירון ורדי; עיצוב: פיני מזרחי, מרצה לעיצוב בבצפר; צילום - מנחם רייס; הקמפיין יימשך במשך שלושה שבועות על גבי 200 אוטובוסים עירוניים ברחבי הרצליה, רעננה, כפר סבר, אשדוד אשקלון ראשון לציון ורחובות.