חברת חוגלה קימברלי, משקיעה 7 מיליון שקלים במותג שקמה, מותג מוצרי צריכה לגילאי 60 ומעלה המספק מענה לסובלים מאינקונטיננציה (אי-שליטה בסוגרים).
ההשקעה של חוגלה במותג שקמה כוללת מיתוג מחדש (אריזות מוצר חדשות ולוגו חדש), שדרוג קו המוצרים ופיתוח מוצרים חדשים, הרחבת הפעילות לצרכן הקצה, השקת אתר אינטרנט ולראשונה קמפיין טלוויזיה, חסויות, אינטרנט, רדיו ועיתונות תחת הסלוגן "החיים נמשכים", שמעורר מודעות לבעיה שכיחה בקרב אוכלוסיית המבוגרים.
יפעת דה ליאו, מנהלת תחום מבוגרים בחברת חוגלה קימברלי: "באוכלוסיית המבוגרים בישראל טמון פוטנציאל שיווקי גדול. על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,אוכלוסיית המבוגרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה והכפילה עצמה מאז 1960 בה היוותה 5% מהאוכלוסיה והיום מהווה 10% שהם 700 אלף נפש. בנוסף הכנסתה של אוכלוסיה זו גדולה ב-30% מעל הממוצע והם משתכרים ב-9322 שקלים לחודש.
בניגוד למרבית המגבלות/מחלות המאפיינות את גיל הזהב ונתפסות לגיטימיות, בעיית אי-השליטה בסוגרים כרוכה בבושה. אין נטייה לשוחח עליה, אפילו לא עם הקרובים ביותר. מטרת המהלך היא לשפר את איכות החיים של המבוגרים הסובלים מאי-שליטה בסוגרים על-ידי שדרוג המוצרים הקיימים ובנוסף לעורר את המודעות ולתת לגיטימציה לבעיה שכיחה בקרב הגיל השלישי באמצעות קמפיין מקיף שמביא את הבעיה לשיח הציבורי. 1 מכל 3 מבוגרים סובל מרמה כלשהי של אי-שליטה בסוגרים. חשוב שידעו שהם לא לבד ושיש פתרון למצוקה".
מדינות באירופה זיהו את הפוטנציאל בקרב אוכלוסיית המבוגרים. באוסטריה לדוגמה פועלת רשת מזון הראשון בעולם שפונה לבני החמישים פלוס: משקפי ראייה מחוברים למדפים, אריזות מוצרים קטנות יותר, ואפילו עגלת קניות שנהפכת לכסא. הכל כדי להקל על הקנייה ולהפוך אותה לחוויה.
שוק מוצרי הצריכה למבוגרים בישראל מגלגל 100 מיליון שקלים בשנה (על-פי הערכות חוגלה). המותג שקמה בבעלות חברת חוגלה קימברלי, קיים 25 שנים והינו מותג מוביל בשוק. המוצרים נמכרים לשוק המוסדי: בתי אבות, ובתי חולים וכן לצרכן הקצה דרך פארמים, ובבתי המרקחת.