תנובה, זיתא ומלח הארץ - שלוש חברות המובילות בתחומן, עולות בקמפיין טלוויזיה משותף, יוצא דופן ורחב היקף במסגרתו יעודדו אכילת חביתה ים תיכונית אמיתית, איכותית ומזינה.
הקמפיין שיעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10. למשך 10 ימים, הופק באמצעות ג.יפית וההשקעה המשותפת בו נאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "למשפחה שלי רק חביתה ים תיכונית".
בקמפיין המשותף מקדמות שלוש החברות את המוצרים הייחודיים והמובחרים שלהן: תנובה תשיק את סדרת "ביצה ים תיכונית", זיתא תציג את שמן זית כתית מעולה שלה לטיגון, ומלח הארץ תציג את סדרת "מלח הארץ - מלח ים".
מטרת הקמפיין להציג את שלושת הרכיבים החיוניים להכנת חביתה ים תיכונית אמיתית, חביתה טעימה יותר בשילוב רכיבים המעניקים חוויית טיגון טובה יותר.
ביצי תנובה, משווקת הביצים הגדולה והוותיקה בארץ מאז שנות השלושים, מציבה סטנדרטים גבוהים של איכות וחדשנות. ביצי תנובה מגיעות אך ורק ממגדלים מורשים, עוברות מיון קפדני, ומופצות מדי יום לאלפי חנויות בכל רחבי הארץ ומשם לשולחנה של המשפחה הישראלית. סדרת "ביצה ים תיכונית", בהשראת הגידול הים תיכוני בו החקלאים חיים את הטבע ונהנים ממוצרים טבעיים. הסדרה כוללת את המוצרים: ביצי אומגה 3 - מתרנגולות הניזונות מתערובת המכילה גרעיני פשתן ממקור טבעי ובפיקוח עמותת Bleu-Blanc-Coeur וכן ביצי חופש - ביצים המוטלות על-ידי תרנגולות שאינן גדלות בכלובים והן חופשיות לנוע ולנוח, ובפיקוח עמותת חי-משק.
זיתא הוקמה בשנת 1992. לזיתא בית בד מודרני ומתקדם באזור התעשיה ציפורית שבגליל, בו עוברים הזיתים דרך כל שלבי הפקת השמן, מהזיתים ועד לבקבוק. במרוצת השנים הפך המותג זיתא לבית הבד המוביל בישראל ולשם נרדף לשמן זית איכותי. לפני כשנתיים רכשה קבוצת ויסוצקי מחצית מהבעלות על חברת זיתא וכיום ויסוצקי מפיצה ומשווקת בלעדית את מוצרי החברה.
חברת המלח לישראל, בעלת מותג מלח הארץ, מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה בנוסף לסדרת "מלח הארץ - מלח ים" גם מלחים פונקציונליים וגם את סדרת "מלח הארץ טעמי עולם" - פתיתי מלח גורמה במגוון טעמים. לראשונה יכולים גם הישראלים ליהנות ממלח גורמה אמיתי ואיכותי, בעל טעם משובח ומראה אקזוטי ויוקרתי, המעניק הן למבשלים והן לסועדים, חגיגה של טעמים ונינוחות וחוויה אנינת טעם. את מוצרי החברה ניתן להשיג ברשתות השיווק הגדולות.
קרדיטים: הפקה ג.יפית, במאי דניאל לנדאו, צלם רמי סיגווי, מפיקה בפועל שולמית ליבוביץ, סופרוויזר-רלי גל, ייעוץ אסטרטגי - אייל לינור, יחסי ציבור מותג מלח הארץ - סנדיק קומיוניקיישן, יחסי ציבור זיתא - שטרן אריאלי.