הבנקים הגדולים, כמו חברת כרטיסי האשראי ישראכרט, רכשו חבילות שי לפורים לילדי העובדים מקרן אהבה לילדי בית איזי שפירא. קרן אהבה הינה יזמות חברתית ייחודית: חבילות השי נארזות בשכר על-ידי קשישים ואנשים עם מוגבלויות, ורווחי המכירה מיועדים לפעילות השוטפת למען ילדי ובוגרי בית איזי שפירא. חבילות השי שרכשה המערכת הבנקאית לקראת פורים נאמדות בסכום של למעלה מ-150 אלף שקלים.
בין השאר רכש בנק דיסקונט 5,000 חבילות שי לילדי העובדים; בנק ירושלים רכש 700 חבילות שי; בנק לאומי למשכנתאות - 490 חבילות שי; חברת ישראכרט רכשה 2,100 חבילות שי; ועוד. חבילות השי לפורים של קרן אהבה מכילות מוצרים איכותיים וייחודיים, דברי מתיקה מגוונים, אביזרים נלווים לתחפושות, כובעים שובבים לפורים, כובעים מנצנצים, כובעים מתוקים, מעמד מחופש, כלי קיבול לדברי מתיקה, ספלים איכותיים, תיקי בד ועוד - רובם בלעדיים.
חבילות השי מגיעות בצורת קופסת הפתעות ייחודית, כשעל גבי הקופסה ערכות יצירה, הכוללים ערכות צביעה, תשבצים, תפזורת ומשחקי הפעלה שונים. חלק מהבנקים צירפו למשלוח המנות מדבקות ייחודיות של ערוץ הופ - "ילדות ישראלית", הכוללים דמויות מסיפורי הילדות הקלאסיים המשודרים בערוץ, זאת במסגרת שיתוף פעולה בין קרן אהבה לערוץ הופ.
רווחי מכירת חבילות השי מיועדים להענקת שירותים טיפוליים, חינוך, ליווי ותמיכה עבור למעלה מ-25,000 ילדים ובוגרים עם צרכים ייחודיים, המטופלים בבית איזי שפירא ברעננה. קרן אהבה משמשת כערוץ ייחודי להגדלת ההכנסות העצמיות של בית איזי שפירא.
מנכ"ל קרן אהבה לילדי בית איזי שפירא, עו"ד אייל רפופורט, ציין, כי קרן אהבה מציעה למערכת הבנקאית, כמו-גם לחברות וארגונים אחרים במשק, שותפות אמיתית של תמיכה בקהילה, הן לאוכלוסיות המסייעות באריזה והן לילדי בית איזי שפירא. "רוכשי החבילות נהנים גם ממוצרים איכותיים, המגיעים בחבילות שי ייחודיות ומהנות וגם מתמיכה והכנסה לגופים רבים בקהילה, שספק אם יכלו להתקיים ללא הסיוע של קרן אהבה", אומר אייל רפופורט. "זהו מסר חינוכי חשוב שמועבר על-ידי המערכת הבנקאית לדור הצעיר, שמשמעו תמיכה ועזרה לקהילה. פעילותה של קרן אהבה לאורך השנים היא יזמות חברתית לשמה, במלוא מובן המילה".