בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
אלפא רומיאו בקמפיין חדש ל-159
|
- הודעה מטעם חברת סמל"ת
מאת:
גלי לב | | ארד תקשורת
|
חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, תעלה (יום ד', 3.3.10) בקמפיין טלוויזיוני חדש למכונית הדגל של המותג: אלפא 159. בקמפיין, עליו חתום משרד הפרסום דרורי שלומי, תחזור אלפא לסיסמה המלווה את המותג - זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי. הסרטון יפתח בצילום של שעון חול כשקריינות מלווה תסביר לצופה כי עברו עוד 7 שניות מחייו שלא ישובו, על כן כדאי לו למהר כדי להגשים את חלומותיו. הקמפיין ייחתם בהזמנה לימי מכירות מיוחדים שיערכו בין ה-17 ל-19 במרס. פריסת הקמפיין תכלול מדיה טלויזיונית בכלל הערוצים, אתרי אינטרנט ובעיתונות הכלכלית בתקציב של כשני מיליוני שקלים.
|
תאריך:
|
03/03/2010
|
|
|
עודכן:
|
03/03/2010
|
|
גלי לב
|
|
5.3 יום ו', בירושלים: סיור להכרת מזרח ירושלים. מטעם "עיר עמים". 13:30-09:30. גדר ההפרדה, התנחלויות בתוך שכונות פלסטיניות, איזור E1 ועוד. פרטים והרשמה: 02-6233973, studytours@ir-amim.org.il.
|
|
|
חברת ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, משיקה אסטרטגיית שיווק ופרסום חדשה למותג קיצ'נאייד בישראל ויוצאת לראשונה עם קמפיין מקיף בהיקף כולל של כ-1.1 מיליון שקלים.
|
|
|
ביום שלישי, 16.3.10, יערך זו השנה הרביעית ברציפות כינוס "סביבה 2020". הכינוס ייערך ב-ocean בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות מאות נציגים מגופים מובילים בתעשיה ובמגזר הפיננסי, לצד המשרד להגנת הסביבה, אוניברסיטת תל אביב, ארגוני סביבה והחברות המובילות בישראל בתחום הייעוץ והטיפול הסביבתי. הכינוס יעסוק, כמדי שנה, בגיבוש עמדות בנושאים העומדים על סדר היום הסביבתי-עסקי בישראל. יוזמי הכינוס הם ד"ר איתן זילביגר מנכ"ל החברה לשירותי איכות הסביבה, משרד עורכי הדין פרופ' יובל לוי. וחברת ההפקה BMP בני מורן הפקות.
|
|
|
היום מתחילה הספירה האמיתית לאחור. עוד 100 ימים מתחיל אירוע השיא בכדורגל העולמי - המונדיאל בדרום אפריקה.
|
|
|
שני אלוני, 27, מונתה למנהלת השיווק של הרשת החברתית הישראלית מקושרים. במסגרת תפקידה, תתמקד אלוני בבניית אסטרטגיה שיווקית חדשה לאתר, מיתוגו מחדש, ניהול וייזום קמפיין תדמיתי חדש לרשת, יצירת שת"פים עם החברות המסחריות הגדולות במשק, ניהול ויוזמות פרויקטים של תוכן באון ובאוף ליין, וכן בייעוץ ותמיכה למחלקת מסחר, בניית ממשק חדש להכנסת רווח למחלקת מסחר.
|
|
|
|