לקראת העונה "החמה" המקדימה לפסח, יוצאת קלינטון סחר יבואנית מותג מוצרי החשמל Teka, במהלך שיווקי רחב, שבמסגרתו תחשוף פעילות ראשונה מסוגה בענף שמטרתה למתוח את חווית הקנייה מעבר לרצפת המכירה. לראשונה מוצע קונספט ייחודי וחדשני שבו כל הרוכש תנור או כיריים מוזמן לסדנת הפעלה שבמהלכה יודגמו באופן מעשי שלל הפונקציות בהן מצוידים, יתרונותיהם וחידושיהם הטכנולוגיים, תוך אפיה ובישול של מגוון מאכלים שהותאמו לכך. סדנאות ההפעלה יונחו על-ידי שפים שהתמחו והוכשרו בתפעול המכשירים ויתקיימו בשיתוף רשת 4chef. בנוסף מתכננת החברה להעלות קמפיין פרסומי תחת הסיסמה "אתם צריכים רק להשוות" היקף ההשקעה בפעילות הכוללת לקראת החג, מיליון שקלים.
עילית סידי-נומה, מנהלת השיווק של קבוצת קלינטון סחר, יבואנית המותג Teka, הודיעה על השקת קמפיין חדש לקראת הפסח, הקמפיין תחת הסיסמא "אתם צריכים רק להשוות" יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגליבי ויכלול שילוט חוצות ושלטי ענק, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פרסום במגזינים, פרסום באינטרנט וכן פעילות קידום מכירות בנקודות המכירה.
סידי-נומה הוסיפה כי כחלק מהמהלך, משיקה הקבוצה בימים אלו אתר ישראלי חדש למותג שמציג את מוצרי החברה וחידושם הטכנולוגי שכולל טרקלין ייחודי לאדריכלים ומעצבי פנים.
Teka, היא בין החברות המובילות באירופה בייצור מוצרי חשמל בנויים למטבח ונחשב למנהיג עולמי ביצור של מוצרי מטבח מעוצבים לחברה ותק של 80 שנה, והיא נחשבת לקבוצת ענק המעסיקה 5000 עובדים ברחבי העולם עם מחזור מכירות של 1.9 מיליארד דולר.
הכיורים ומוצרי החשמל של המותג נמכרים ביותר מ-125 מדינות, ב-5 יבשות. בשנים האחרונות צובר המותג פופולריות בזכות עיצוב מודרני, יעילות פונקציונלית וחדשנות פורצת גבולות, זאת מבלי להתפשר במאפייני נוחות. בארץ נמכרים מוצרי Teka ב-60 נקודות מכירה מובחרות ובאולמות התצוגה המרכזיים בפתח תקוה ובקרית ביאליק. בתקופה הקרובה עומדת החברה לפתוח אולם תצוגה נוסף בהרצליה פיתוח.
www.teka.co.il.