ברברי, מותג האופנה הבריטי היוקרתי, עולה בימים אלו בקמפיין חוצות ענק, בהיקף כספי של כ-600,000 שקלים, להשקת הניחוחות החדשים לה ולו: BUEBERRY SPORT.
את מסע הפרסום של הבשמים החדשים מבית ברברי, BURBERRY SPORT, אשר עולה במקביל לישראל גם בארה"ב, אירופה ויפן, מובילים שני צעירים, דוגמנים בריטיים מובילים, לילי דונלדסון ואקטור דוגלאס.
דונלדסון ודוגלאס מייצגים אנרגיה חסרת-מאמץ, אותם ערכים שהבושם ברברי ספורט משדר.
הקמפיין צולם בלונדון, על גג של בניין ביום קיץ. מנהל הקריאייטיב של בית ברברי, כריסטופר ביילי, אשר היה מעורב בעיצוב הבקבוקים, מונה גם על הניהול הקריאייטיבי של הקמפיין. משרד פרסום: עצמי.