הדוגמניות מרינה מולדובן ומירה קיי נבחרו להוביל את הקמפיין החדש למותג העל האיטלקי smeg תחת הסיסמא Be You-nique. גולן ווסט-ליין, היבואנית והמשווקת של מותג מוצרי החשמל האיטלקי הנחשק smeg, יוצאת בקמפיין בהשקעה של כמיליון שקלים, לרגל השקת הקולקציות החדשות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן נהרדע, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה. את מוצרי smeg ניתן להשיג בחנות הקונספט של smeg ברח' שנקר 13 הרצליה פיתוח, ובאולמות התצוגה של מטבחי העילית.
אודות מותג העל האיטלקי smeg נוסד בשנת 1948 ונמצא בבעלות המשפחה המסיידת עד היום. smeg מוביל את תחום מכשירי החשמל לבית ולמטבח בטכנולוגיות ושיטות ייצור מהמתקדמות בעולם עם בקרת ייצור בלתי-מתפשרת.
את מוצרי smeg ניתן למצוא במטבחים של השפים המובילים בעולם ובארץ - גם במסעדות וגם בבתים הפרטיים. השף ג'יימי אוליבר הוא מעריץ נלהב של מוצרי החברה, אותם ניתן לראות בתוכניות הבישול שלו.
עיצוב מוצרי smeg משלב נוחות והפעלה קלה עם אלגנטיות. קו זה מנחה את המעצבים והמתכננים. התוצאה: "יופי שימושי" - פריט שהוא גם בעל שימוש ייחודי וגם מהווה אלמנט עיצובי מקורי במרחב. העיצוב הייחודי מצליח לשמור על מראה עדכני יחד עם מאפיינים על-זמניים. סיסמת החברה "טכנולוגיה וסטייל" (Tecnologia che arreda) משקפת באופן מדויק את האני מאמין של המותג smeg.
www.smeg.co.il.