האביב מביא איתו מזג אוויר נפלא, פריחה ואת חג הפסח - אך גם את האלרגיות ואת הקמפיין לזילרג'י. חברת דקסל פארמה (דקסון) - חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי בהיקף של מיליון שקלים למוצר זילרג'י לטיפול בתופעות האלרגיה.
הקמפיין, הנושא את הסלוגן ההומוריסטי "עושים שלום עם האלרגיה", יעלה בשבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום Lead בשלטי חוצות ובתחנות אוטובוסים ויימשך כשבועיים.
נירה רוטשילד, דירקטורית שיווק בחברת דקסל פארמה (דקסון) אמרה: "בקמפיין הנוכחי הבאנו בשורה של שלום ושלווה לכל הסובלים מאלרגיה הנמצאים במלחמה יומיומית עם כל מה שגורם להם אלרגיה - פרחים חתולים ועוד".
זילרג'י, המוצר המוביל לטיפול בתופעות האלרגיה, כגון: גודש באף, התעטשויות, צריבה וגירוד בעיניים, גירוי בעור ואדמומיות. כעת אין סיבה לסבול מתופעות האלרגיה בעונות המעבר או בכל חודשי השנה (כגון: אלרגיה לאבק, או לבעלי חיים). פשוט לוקחים קפליה קטנה אחת ליום, ונפטרים מהאלרגיה.
המוצר מיועד למבוגרים וילדים מגיל 6 ומעלה. את זילרג'י ניתן להשיג ללא מרשם רופא בבתי המרקחת, רשתות הפארם וקופות החולים.
אודות דקסל פארמה
דקסל פארמה (דקסון) הינה חברת תרופות מובילה בישראל העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה ופטנטים בינלאומיים בתחום הרפואה. לצד זילרג'י משווקת החברה בישראל את התרופות ללא מרשם (OTC): דקסמול, אומפרדקס-Z, אדקס, מיקרופירין ועוד.