רשת כפר השעשועים, הרשת הגדולה בישראל לצעצועים יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי גדול לקראת השקת ה"ננו פליי" - הצעצוע המרחף הקטן בעולם. הקמפיין, הכולל תשדירי פרסום ישודר בערוץ 2 ובערוץ 10 במקביל, ועלותו הכוללת 300 אלף שקלים.
בתשדיר הפרסומת שאורכו כ-7 שניות ייחשף ה"ננו פליי" - גאדג'ט חדש ובלעדי, שכבר הפך ללהיט היסטרי בקרב הילדים בארה"ב. הצעצוע החדש והחכם מורכב מאובייקט קטן דמוי עב"מ, זעיר מימדים וקל משקל, אותו ניתן להטיס באמצעות שלט קטן המבוסס על קרן אינפרא אדום, ולבצע תעלולים באוויר.
לדברי אריק גביזון, מנכ"ל רשת כפר השעשועים, "מדובר בלהיט היסטרי בארה"ב ואנו מאמינים כי הוא יכבוש גם את ילדי ישראל וישמש כמתנה אידיאלית לילדים וגם למבוגרים חובבי גאדג'טים".