בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חגיגת פסטיבל קאן 2010 ב-yes3
|
- הודעה מטעם Yes
גם השנה Yes3 ממשיך את מסורת ספיישל פסטיבל קאן: חגיגה של 12 ימים עם הסרטים הטובים והחשובים בקולנוע העולמי, הכוכבים הנוצצים ועידכונים חמים מפסטיבל קאן 2010. במהלך כל ימי הספיישל יוקרנו בערוץ אך ורק סרטים שהשתתפו במהלך השנים בקטגוריות השונות של הפסטיבל החשוב והמשפיע ביותר, בשילוב יצירת מסגרות ייחודיות ומגוונות: - 20 הקרנות בכורה מתוכן 18 בבלעדיות, כולל הזוכה הגדול של קאן 2008 - "בין הקירות", "האלוהי" - זוכה פרס חבר השופטים - קאן 2008, "שלג" - זוכה פרס שבוע המבקרים קאן 2008, "הקולנוע שלי" - מקבץ של 33 סרטים ייחודיים על קולנוע פרי יצירתם של גדולי במאי דורנו ועוד.
- שידור בלעדי של ההיילייטס היומיים מפסטיבל קאן 2010.
- רצועה לילית של סרטים זוכי פרס דקל הזהב מכל השנים.
- סופי שבוע המוקדשים לבמאים הגדולים וסרטיהם שצמחו מתוך פסטיבל הקולנוע החשוב ביותר בעולם, כגון: פדרו אלמודובר, אטום אגויאן, וים וונדרס, פיטר גרינוואי, האחים דרדאן, מיכאל הנקה, קן לואץ', אמיר קוסטוריצה ועוד.
- רצועה יומית - "אחר צהריים של כוכבים" - סרטים שהוקרנו, ברובם, מחוץ לתחרות, עם הכוכבים הגדולים של הקולנוע העולמי, כגון: "ויקי, כריסטינה ברצלונה", "אחוזת הווארד", "הרחק מכאן" ועוד.
|
תאריך:
|
29/04/2010
|
|
|
עודכן:
|
29/04/2010
|
|
שירי ברלר גרינברג
|
|
הקמפוס האקדמי אחוה יקיים שבוע פתוח למועמדים מכל רחבי הארץ בתאריכים ה-9-14 במאי. במסגרת זאת, הקמפוס יפתח את שעריו למועמדים ויזמין אותם להגיע ו"לטעום" ממגוון הרצאות עם מבחר המרצים.
|
|
|
ואדים אבנשטיין נבחר לכהן כיו"ר ועד עובדי מס הכנסה הארצי.
|
|
|
קניון הזהב בראשון לציון יוצא בימים אלה בקמפיין לשדרת הילדים - "מבצע מהאגדות", במסגרתו דיילים מחופשים לדמויות מהאגדות יחלקו מדי יום מאות מתנות ושוברי מתנה. עלות הקמפיין כ-350 אלף שקלים.
|
|
|
לרגל יום האסתמה הבינלאומי שיחול ב-5 למאי 2010, מציעה ש.ל.ה - רשת מרפאות כללית רפואה משלימה ללקוחותיה הסובלים מהמחלה, מבוגרים וילדים כאחד, יעוץ רפואי חינם לכל מי שיגיע למרפאה במועד זה או לחילופין יזמין תור לייעוץ רפואי.
|
|
|
וולוו עולה בקמפיין מכר/מבצע חדש לרכב הפנאי שטח המוביל שלה - וולוו XC60 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. תקציב קמפיין מדווח - 200,000 שקלים.
|
|
|
|