כאמור, לפני כחודשיים פנתה תנובה לחמישה משרדי פרסום: גיתם, גליקמן נטלר סמסונוב, ראובני פרידן, אדלר חומסקי ומקאן אריקסון, בבקשה להציג רעיון ומהלך שיובילו את האחריות החברתית בתנובה.
לשלב הגמר הגיעו המשרדים מקאן אריקסון וראובני פרידן שערכו הבוקר סבב מצגות נוסף.
בתום המצגות הוחלט על-ידי יו"ר תנובה זהבית כהן, מנכ"ל תנובה אריק שור וצוות בכיר מתנובה, כי מקאן אריקסון הם הזוכים בהתמודדות וכי הם יקבלו את התקציב.
מתנובה נמסר: "החלטנו להעמיק את הפעילות בנושא האחריות החברתית בתנובה בשנים הקרובות. קיימנו הליך מכרזי בו התקבלו הצעות מגוונות שנגעו בתחומים רבים בחברה הישראלית. אנו מודים למשתתפים ומברכים את הזוכה".