קבוצת קניוני עזריאלי יוצאת בקמפיין פרסום ענק ל"שוקינג סייל", שיתקיים בין 14-16 ביוני, בקניוני עזריאלי. היקף הקמפיין נאמד ב-700 אלף שקלים, לתקופה של ארבעה ימים.
הקמפיין כולל סרטוני פרסום בערוץ 2, בערוץ 10 ומודעות בעיתונות הארצית. הקמפיין הינו בהשתתפות המותגים המובילים בקניוני עזריאלי. תחת הסלוגן: הסייל של ישראל...
ה"שוקינג סייל" הפך למותג מוכר של קבוצת קניוני עזריאלי ומתקיים פעמיים בשנה. כאמור, השוקינג סייל יתקיים בין 14-16 ביוני, בעיצומו של המונדיאל.
בקבוצת קניוני עזריאלי צופים כי מספר המבקרים היומי בקניונים העומד על 160 אלף איש, יוכפל בעקבות "השוקינג סייל" ובהתאם לכך יוכפל גם פדיון החנויות בקניונים.
קבוצת קניוני עזריאלי מונה את 11 הקניונים המובילים בישראל: קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי, קניון חולון, קניון הוד השרון, קניון מודיעין, קניון גבעתיים, קניון חיפה, אאוטלט הרצליה, אאוטלט אור יהודה.