|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

מירי בוהדנה ממשיכה לעונה שלישית עם רשת נעלי TOGO

- הודעה מטעם TOGO
07/06/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורן לוי  |    |  יפה אפרתי תקשורת
מירי בוהדנה ומורן נמני [צילום: דודי חסון ועידו לביא]

רשת נעלי TOGO בחרה להמשיך לעונה שלישית עם הפרזנטורית מירי בוהדנה, כשלצידה הדוגמנית הצעירה המבטיחה, מורן נמני, שיחד יובילו את קמפיין הרשת לעונת סתיו-חורף 2011, כאשר על קמפיין העונתי של אביב-קיץ 2011 ישתכרו בוהדנה כ-100,000 דולר לעונה ומורן נמני כ-60,000 דולר לעונה.

רשת TOGO בחרה במירי בוהדנה לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת סתיו-חורף 2009/2010, ומאז ממשיכה הרשת יחד עם הפרזנטורית, כאשר בעונה זו נבחרה מורן נמני לככב לצדה של בוהדנה, שתהיה בצילומים בחודש השביעי להריונה. נמני, שהובילה את קמפיין רשת האופנה זיפ לצד הדוגמן אנחל בונני וכיכבה בגיליון בגדי הים הנחשק של בלייזר, נחשבת ליורשת של מירי בוהדנה בעולם הדוגמנות הישראלי.

מאיר נג'בי, מנכ"ל רשת TOGO: "החיבור למירי בוהדנה הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר ארצי שערכנו, שבדק את החיבור של דוגמניות למותג, עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג TOGO. העונה החלטנו לצרף אליה את מורן נמני שנחשבת ליורשת של מירי. דמות האישה על-פי TOGO היא אופנתית, מחוברת למגמות ולטרנדים ומצליחה לשלב בין כל העולמות. אנו רואים בבוהדנה ובנמני את דמות האישה של TOGO שהיא עצמאית וסקסית. אנו שמחים להמשיך עם מירי ועל השילוב בינה לבין מורן ומאחלים לכולנו בהצלחה".

רשת נעלי TOGO מונה כיום 62 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות-תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה על-פי המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל-פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

תאריך:  07/06/2010   |   עודכן:  07/06/2010
אורן לוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טמפו, המשווקת את משקה האנרגיה XL, עולה בקמפיין פרסום טלוויזיוני ואינטרנטי תחת הסיסמה XL Yourself - Life In Fast Forward.
גרנדנה ברזיל, עולה בקמפיין קיץ לנעלי IPANEMA ,IPANEMA ג'יזל בונדשן, ריידר וגרנדה בהשקעה כוללת של כ-500 אלף שקלים. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, שילוט על אוטובוסים , מודעות בעיתונות ובמגזינים וקמפיין אינטרנט.
07/06/2010  |  נטע שריקי   |   הודעות כלליות
בימים האחרונים עובדים חברי מועצת הנוער ומחלקת הנוער, בעמותה לתרבות הפנאי על יריד זכויות בני נוער בעבודה ראשון מסוגו, עוד אירוע "מאירועי קיץ אש לנוער".
07/06/2010  |  אופק הרניק  |   הודעות כלליות
אופטיקה בליסימה משיקה את קו משקפי השמש לילדים של קיץ 2010. המשקפיים מתאימים לילדים בגילאי 3 ומעלה. הקולקציה מיובאת על-ידי הרשת באופן בלעדי ונמכרת במחיר שווה לכל כיס של 90 שקלים בלבד. בין הדגמים ניתן להשיג משקפיים בצבעים זוהרים, גווני גלידה מתקתקים, משקפיים מנוקדים בסגנון וינטייג', דגמי טייסים המזכירים את משקפיי השמש של Ray ban ועוד כל מיני דוגמאות יפיפיות. המשקפיים עשויים מפלסטיק רך וגמיש לנוחיות הילדים וההורים.
חדש: אל שוק חנויות ורשתות מותגי התינוקות הצטרפה חברה חדשה ומבטיחה - 4MyBaby. חברת 4MyBaby, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום מוצרי התינוקות, השיקה חנות ראשונה בישראל, המבטיחה את המחירים הטובים ביותר בארץ!
07/06/2010  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il