|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

אינפיניטי מתחילה לשווק בישראל את דגם הדיזל הראשון FX30d

- הודעה מטעם אינפיניטי
13/06/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: זיוה וייס  |    |  דניאלה רייבנבך תקשורת
[צילום: ג´ון קרמר]

מותג מכוניות היוקרה Infiniti מתחיל לשווק בימים אלו את דגם הדיזל הראשון FX30d בישראל. כניסתו של ה-V6 דיזל החדש בנפח 3 ל', מנוע הדיזל הראשון ב-20 שנות קיומה של אינפיניטי, מביא איתו רמות חדשות של ביצועים מדויקים בהתאם לתפיסת העולם של המותג.

לדברי אבי קנת, מנכ"ל Infiniti בישראל: "הרכב החדש מספק את הצורך של Infiniti במנוע דיזל חזק אך מעודן ביותר, שפעולתו שקטה דיה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שמציבים מנועי הבנזין".

נתוני הביצועים המרשימים של דגם זה מדברים בעד עצמם; המנוע החדש, שמסוגל לספק 175 קילוואט (238 כוחות סוס) ומומנט סיבוב אדיר של 550 ניוטון מטר, עם מערכת שבעה הילוכים אוטומטית, מאיץ את ה-FX30d תוך 8.3 שניות. מומנט סיבוב כזה נותן יתרון לרכב הדיזל ביכולות העקיפה שלו. את המנוע החדש, שסימונו V9X, פיתחה אינפיניטי באירופה בליווי מהנדסים מחברת רנו וניסאן, תוך עמידה בתקנות הפליטה Euro 5 הצפויות להיחקק בקרוב.

היסוד המכריע בהצלחתו של ה-V6 החדש הוא החומר שנבחר לבלוק המנוע; למרות שיש נטייה להשתמש היום בסגסוגת אלומיניום בבלוק המנוע, כדי להפחית משקל, מהנדסי הפיתוח הרגישו שבשביל רמות הדיוק הרצויות, בלוק מאלומיניום יצריך תוספת חומר כדי לעמעם את הרעשים. יתכן שאף היה מצריך הוספה של גל מאזן, לשם פעולה מדויקת יותר-עוד רכיב ועוד סיבוך. אך מצד שני, בלוק מסורתי מברזל יצוק היה מעמיס משקל כבד מדי על הגלגלים הקדמיים ופוגם בתגובת ההיגוי הטובה המאפיינת את רכבי אינפיניטי. לכן, בחרו המהנדסים בברזל גרפיטי דחוס (CGI-Compacted Graphite Iron), חומר שמציע את כל היתרונות של ברזל יצוק, ללא החיסרון של המשקל.

ה-CGI נרשם כפטנט כ-1949 וישומו המסחרי הראשון היה במערכת בלמים של רכבות מהירות באירופה. הוא חזק ב-75% יותר מ"ברזל אפור", יצקת הברזל הנפוצה ביותר בחטיבות צילינדרים של מנועים. הוא גם מתנהג טוב מאלומיניום בטמפרטורות גבוהות, שבהן הוא עמיד ממנו להתעייפות פי 5.

התוצאה היא יחידה קומפקטית מבחינה מבנית שמגשימה, כשלעצמה, שניים מעקרונות התכנון של אינפיניטי: דיוק ועידון ברמה גבוהה ואי התפשרות על איזון השלדה. במבחנים, מצאו המהנדסים שהתנודות בתדירות 250 ו-500 הרץ של מנוע ה-V9X נמוכה מאלה של כל המנועים המשמשים בסיס להשוואות.

ההבדל בין גרסאות הבנזין והדיזל של ה-FX ניכרים למדי, ביניהם מסגרת עזר קדמית חדשה, פגושים קדמיים בעיצוב שונה שנועד לשפר את זרימת האוויר אל תוך תא המנוע וכן חלוקה מחודשת בתוך תא המנוע לשם הכלת המקררים הנוספים שמצריך מנוע הדיזל.

בנוסף, מומנט סיבוב מהחזקים בקטגוריה והספק מכובד מאוד הושגו בזכות השימוש במגדש טורבו יחיד אך גדול יחסית, המורכב בתוך חריץ ה-V של המנוע, עם מצנן ביניים ועם הדור האחרון של הזרקת דלק במסילה משותפת מבית Bosch. המערכת הזו משלבת מזרקי piezo ועובדת בלחץ של 1800 בר. המומנט המרבי מופק בטווח סיבובי מנוע רחב, כבר מ-1750 סל"ד ועד 2500. ומומנט של 500 ניוטון מטר מופק החל מ-1500 סל"ד.

התוצאה היא פעולה חזקה בטורים נמוכים ואספקת כוח מעודנת ונוחה. המצערת מגיבה למופת, ואף על-פי שהרעש מופחת למינימום, ב-2500 סל"ד אפשר לשמוע נהימה ספורטיבית נעימה כשמאיצים חזק, בזכות כוון מיוחד של האגזוז.

מלבד הביצועים המעולים והדיוק המופתי, ה-V9X גם מפחית את פליטת ה-Co2 של דגמי FX ל-240 גרם לק"מ ו-9 ליטר ל-100 ק"מ. יעדי האמינות והאיכות שהוצבו בפיתוח תבעו למעלה מ-12,000 שעות של מבחני עמידות במעבדה ואילו פיתוח גרסאות הרוחב והאורך של ה-V9X כלל נסיעה של יותר ממיליון ורבע ק"מ.

לדברי אבי קנת, מנכ"ל Infiniti בישראל: "הדיזל החדש הוא מרכיב מרכזי בהשתלבותה ההולכת ומתבססת של Infiniti בישראל. סיכום שנת הפעילות הראשונה של Infiniti בישראל, מוכיחה כי מכוניות Infiniti קוסמות לקהל הישראלי. Infiniti התבססה כמותג מכוניות ביצועים יוקרתי, מוביל עם רמת שירות וליווי לקוחות הכי גבוהה שאפשר. הצעד הטבעי הבא בהתפתחות Infiniti הוא מנוע דיזל חזק בשוק רכבי היוקרה, שמשלים את המבחר ומאפשר גישה לפלח שוק גדול יותר מבלי להתפשר על ערכי היסוד של המותג".

אודות אינפיניטי:

חברת אינפיניטי נולדה להורים יפנים בארה"ב בשנת 1989. בשנת 2008 השיקה אינפיניטי את המותג באירופה וכיום מצויה בכ-15 מדינות בעולם. בינואר 2009 הושק המותג אינפיניטי בישראל על-ידי חברת קרסו, יבואנית מכוניות רנו וניסאן לישראל. המותג היוקרתי כולל שישה דגמים שונים: EX37, FX50, FX37, G37 Convertible ובימים אלו מושק דגם FX30d, בחודש הבא יושק דגם שביעי - M37.

FX30d - נתונים טכניים:

מנוע V6, 238 כוחות סוס;
קיבול צילינדרים: 2993 סמ"ק;
מומנט סיבוב: Nm 550 בין 1750 ל-2500 סל"ד;
מערכת שאיפה: מגדש טורבו VN ומצנן ביניים;
קוטר קדחXמהלך בוכנה: 90X84 מ"מ;
מרווח צילינדרים: 92 מ"מ;
זווית V: 65 מעלות;
הזרקת דלק: מסילה משותפת, 1800 בר ומזרקי piezo;
יחס דחיסה: 1:16;
הינע: גל זיזים DOHC, שרשרת וסבבת עם מתאם מכני לתנועת סרק;
מספר שסתומים לבוכנה: 4;
ראש מנוע וחטיבת צילינדרים: אלומיניום / CGI.

מחיר דגם FX30d - החל מ-540,000 שקלים.

תאריך:  13/06/2010   |   עודכן:  13/06/2010
זיוה וייס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת היזמים הצעירים מחטיבת הביניים מיתרים שבמיתר, חברת מטרה, עם שיווק של מוצרי איל"ן, זכתה במקום הראשון בתחרות הגמר הארצית תחרות הגמר היוקרתית של היזמים הצעירים באזור הדרום שהתקיימה בימים אלה באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, בחסות מרכז עירא לעסקים, טכנולוגיה וחברה. הקבוצה הזוכה תייצג את אזור הדרום בתחרות הארצית שתתקיים בחיפה ב-22 ביוני השנה.
קבוצת נגב סיימה בהצלחה פרויקט חיפוי וריצוף חדשני במחלקות האשפוז שבבית החולים ע"ש סוראסקי (איכילוב) בתל אביב, בהיקף כולל של מיליון שקלים. הפרויקט הייחודי כלל שיפוץ ושדרוג מקיף של 11 מחלקות אשפוז ילדים מרכזיות לאחר שנות פעילות רבות, והשלמתה של מחלקה ייעודית חדשה. במסגרת הפרויקט נעשה שימוש באריחי פורצלן שיוצרו באופן בלעדי ומותאם עבור בית החולים, באמצעות טכנולוגיית ההדפסה החדישה - נובו אימג'ין של נגב.
13/06/2010  |  מירי חיון  |   הודעות כלליות
קבוצת קרסו מוטורס יבואנית רנו, ניסאן ורכב יוקרה אינפיניטי בישראל יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו תשדרג את רשת סוכנויות רנו בישראל בהשקעה של 30 מיליון שקלים.
13/06/2010  |  נטע בלאו  |   הודעות כלליות
הראל פיא, חברת קרנות הנאמנות של הראל פיננסים, תנפיק מחר (14.6), קרן נאמנות חדשה: הראל פיא B)1) (!) אגד ישראלי קונצרני - שילוב של מיטב קרנות האג"ח הקונצרני של הראל פיא. אגד הקרנות מנוהל באופן דומה לניהול תיק באמצעות קרנות נאמנות, כאשר מנהל האגד מרכיב ומעדכן את התיק הבנוי מקרנות מנהל הקרן באופן שוטף ובכך, חוסך את הזמן והמשאבים הנדרשים בניהול השקעות תוך בחירה והחלפה של קרנות וכן מאפשר פיזור גבוה יותר מהשקעה בקרן יחידה.
13/06/2010  |  רותם אילון  |   הודעות כלליות
ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, מסר היום על סבב מינויים בתפקידי ניהול בכירים, שאישרה הנהלת הבנק:
13/06/2010  |  נעמי גרונר  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il