רשת בתי הקפה סי אספרסו (לשעבר סגפרדו) יצאה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של 20 מיליון שקלים. רשת סי אספרסו, בבעלות משותפת של אינטרייד ג.ג, יבואנית הקפה סגפרדו, וחברת הדלק דור אלון, מונה 21 נקודות מכירה הפזורות ברחבי הארץ, והינה רשת בתי הקפה בבעלות פרטית (ללא זכיינים/שותפים) הגדולה בישראל.
במהלך המיתוג מחדש של סי אספרסו הוקדשה מחשבה רבה במטרה לשמור על עוצמת המותג לצד טאץ' אישי של בית קפה קטן. בשפת המותג החדשה נעשה שימוש במונחים וערכים מעולם הקפה האיטלקי לרבות על גבי האריזות ואביזרי הנראות בסניפים.
מהלך המיתוג מחדש יכולל שלושה שלבים: הראשון כולל את שינוי השם (Si - כן באיטלקית) ושפת המותג, ושיפוץ המעטפת החיצונית של בתי הקפה ליצירת שפה אחידה. בשלב השני שייערך עד סוף השנה ארבעת סניפי הדגל של הרשת בכביש 6 יעברו עיצוב פנים מחדש בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. בשלב השלישי, בתחילת השנה הבאה ישופצו שאר סניפי הרשת בהשקעה נוספת של כ-10 מיליון שקלים.
בית הקפה הראשון של רשת סגפרדו הוקם בשנת 1996 וזכה מיד להצלחה גדולה. בשמונה השנים הבאות נפתחו עוד 12 סניפים ובשנת 2004 נפתחו גם ארבעת סניפי הרשת בכביש 6. בשנת 2008 נפתח הסניף הראשון מחוץ לתחנות דלק. בשנת 2009 זכתה הרשת במכרז להפעלת שני בתי קפה בטרמינל 3 בנמל התעופה. הרשת מונה כיום 21 נקודות מכירה בפריסה ארצית.