חברת דיפלומט, משווקת מותג לוטוס בישראל, יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג עוגיות הפרימיום המוביל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. דיפלומט תשקיע במהלך מיליון וחצי שקלים.
מותג לוטוס המוכר, מוביל את קטגוריית עוגיות הפרימיום היבשות ומהווה פינוק מושלם לצד הקפה וגם לכשעצמו. כל עוגייה עטופה בנפרד בעלת טעם ייחודי של קרמל עם נגיעות קינמון, המתעצם בזמן שתיית הקפה.
לדברי ורד קירש, מנהלת שיווק מזון בדיפלומט: "המהלך השיווקי הינו חלק ממהלך אסטרטגי בינלאומי של חיבור העוגיה לעולמות התוכן של חווית שתיית הקפה. מבדיקות שעשינו בישראל, ראינו כי הצרכנים מזהים את העוגיה והייחודיות שלה, אך לא מקשרים אותה לשם המותג לוטוס. כמו-כן, זיהינו את הפוטנציאל בחיבור של לוטוס עם שתיית הקפה. מטרת הקמפיין הינה לבנות את המותג לוטוס כפלטפורמה למוצרים המזוהים עם חווית שתיית הקפה".
הקמפיין יימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצי הטלוויזיה כחסויות, בעיתונות ובאינטרנט. ניתן להשיג ברשתות הקמעונאיות, פארמים ובחנויות נבחרות.