בית הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS הקים מחלקה המתמחה בטיפול בחומרים לבתי קולנוע דיגיטליים.
המחלקה החדשה מתמחה בהמרה לפורמט DCP (Digital Cinema Package) ומספקת את כל השירותים הדרושים לצורך הכנה של חומרים לשידור בבתי קולנוע דיגיטליים. המחלקה תטפל בחברות בינלאומית וישראליות. עלות הקמתה נאמדת בכ - עשרים אלף דולר.
בין הפרויקטים הראשונים שטופלו במחלקת הדיגיטלית ניתן למנות פרסומות אחדות כדוגמת: יופלה שטוזים בתלת ממד שהייתה הראשונה שעלתה לשידור בארץ ו-"קוקה קולה מונדיאל בתלת ממד" שעלתה להקרנה ביום פתיחת המונדיאל בכל בתי הקולנוע הדיגיטליים בארץ.
מדובר במחלקה הראשונה בארץ המטפלת בסרטים, טריילרים ופרסומות המיועדות לשידור בבתי קולנוע דיגיטליים בארץ ומחוצה לה.
ההכנה של החומרים להקרנה בבתי הקולנוע מתבצעת על-פי תקן בינלאומי DCI - Digital Cinema Initiative אשר פותח במשותף על-ידי האולפנים הגדולים בעולם: דיסני, פוקס, פאראמאונט, וורנר בראדרס, יוניברסל וסוני. התקן אומץ על-ידי כל יצרני החומרה ורשתות הקולנוע בעולם. כל המרה לפורמט הקולנוע הדיגיטלי המתבצעת ב-JCS עוברת בדיקת איכות מלאה על שלושה שרתי DCP שונים: Dolby, Doremi, XDC ומוקרנת על-פי כל דרישות התקן המחמיר.
בימים אלו, עולם הקולנוע בכל רחבי העולם עובר בהדרגה משיטת ההקרנה מפילם למקרנים דיגיטליים מבוססי שרת קבצים. בארץ הותקנו בשנה האחרונה מספר רב של שרתים דיגיטליים בבתי הקולנוע, ביניהם: רב חן, יס פלאנט, סינמה סיטי ועוד.
ההקרנה הדיגיטלית זולה באופן משמעותי מההקרנה מפילם, ומאפשרת חסכון של עשרות אלפי דולרים שנדרשו להכנת חומרים להקרנת פילם בקולנוע, כאשר מדובר בפרסומות וטריילרים. באשר להפצה של סרטים באורך מלא החיסכון מגיע למיליוני דולרים לסרט כאשר מדובר בהפצה בינלאומית. לדוגמא, הפצת הסרט שרק 4 לכל העולם הייתה יכולה להגיע לעלות של 5 מיליון דולר אם היה מדובר רק בפילם. החיסכון מורגש בכל התחומים החל מהכנת חומרי הגלם, עלות המשלוח, עלות הביטוח, תפעול בבתי הקולנוע ועוד.
אריק גרדוס מנהל בית הפוסט של קבוצת JCS: שירות זה הינו תוצאה של השקעה באיתור ופיתוח יכולות המאפשרים לנו לשמור על מובילות בתחום המולטימדיה ולהיות הראשונים להעניק את שירותים המתבקשים במסגרת מהפכת התחום מעולם הקלטות והפילם לעידן תעבורת הקבצים הדיגיטליים.