בימים אלה משדרגת דיזנהאוז את סניפיה באמצעי שיווק והפצה חדשני בענף התיירות - חלון ראווה אינטראקטיבי. חלון הראווה המהפכני יאפשר ללקוחות לחפש את הנופש והטיול המועדף עליהם על גבי חלונות הראווה עצמם של סניפי החברה. השירות מוצע כעת במסגרת פיילוט בשלושה סניפים של דיזנהאוז - סניף אשדוד, סניף בן יהודה בתל אביב וסניף "עתידים" ברמת החיל. השירות יתווסף בהדרגה גם לשאר סניפי החברה.
איך זה עובד? כאשר הלקוח עומד מול חלון הראווה הוא מצביע באצבעו על תמונה מתוך תפריט מגוון בהתאם לרצונו (טיסות, חופשות, טיולים, וכדומה). לאחר מכן מופיעות בפניו מספר אפשרויות בהן הוא יכול לבחור. את החיפוש ניתן לערוך בארבע שפות שונות לפי בחירת הלקוח, וגם כאשר הסניף סגור המערכת עובדת פתוח. כל הפעלת המסך והדפדוף בתוכן נעשה באמצעות היד של הלקוח.
לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק בדיזנהאוז, "חלונות הראווה האינטראקטיביים הם שירות חדש אותו אנו מציעים, המשפר ומעשיר את חווית הלקוח הנמצא מול סניפי החברה. השירות מאפשר לכל מי שחפץ בכך, לערוך סקירה חווייתית של מוצרי דיזנהאוז בכל שעות היממה הן ברגעי ההתלבטות לפני הכניסה לסניף וכן בשעות בהן הסניף סגור".
דיזנהאוז (
www.deasy.co.il) הינה אחת מחברות הבנות בקבוצת אי.די.בי והיא החברה המובילה בתחום הנסיעות והתיירות בארץ. החברה הוקמה ב-1926 ומעסיקה כ-500 עובדים. היקף המכירות שלה בשנת 2008 חצה את קו ה-350 מיליון דולר. החברה מעניקה שירותים בכל מגוון תחומיי התיירות: תיירות יוצאת, תיירות נכנסת, הפקת כינוסים ואירועים מקומיים ובינלאומיים, תיירות פנים, והתמחות במתן שירותי נסיעות עסקיות. יתרונה של החברה הוא במבנה הארגוני היעיל שלה, בשירות המקצועי, האמין האדיב והאישי של עובדיה ובכוח הקנייה והמיקוח שלה בפריסה עולמית. לדיזנהאוז 60 סניפים בכל רחבי הארץ. כמחציתם בתוך חברות עסקיות ובקיבוצים. בנוסף, מפעילה החברה מרכזי הזמנות באינטרנט ובטלפון. החברה מצטיינת ברמת השירות הגבוהה אשר היא מספקת לנוסעים פרטיים ולחברות מהגדולות במשק הישראלי.