|
שעוני לקוסט [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
במסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה לקוסט, יוצאת יבואנית השעונים סי בי סטייל בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 שקלים עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010.
קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010.
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, אינטרנט ונקודות מכירה.
לדברי יגאל צ'מרינסקי, ממנהלי סי.בי סטייל נמסר: "תחום שעוני האופנה הממותגים תופס תאוצה בשנים האחרונות. לקוסט הוא מותג ידוע ונחשק בשוק הישראלי כמו ברחבי העולם, איכותם הבלתי מתפשרת ומחירם האטרקטיבי של השעונים מהווים את סוד הצלחתם".
לקוסט אשר החלה את דרכה כחברת בגדים הוקמה בשנת 1933 על-ידי הטניסאי רנה לקוסט. החברה מוכרת בגדי יוקרה, הנעלה, בישום, משקפי שמש ושעונים. החברה מזוהה עם סמל התנין הירוק המוטבע על בגדיה ואביזריה.