משרד הפרסום חברון זלצמן, בניהולם של דודי חברון וגבי זלצמן, נבחר לנהל את תקציב הפרסום של רשת הדים, הרשת הגדולה בישראל בתחום שיקום השמיעה והדיבור.
משרד חברון זלצמן יוביל את המיתוג החדש של הרשת ואת קמפיין הפרסום שיעלה בקרוב. חברון זלצמן נבחרו לנהל את תקציב רשת הדים, לאחר שהנהלת הרשת בחנה מספר משרדי פרסום.
רשת הדים, בניהולה של גברת ענת כוכבא, קלינאית תקשורת מוסמכת בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנים, מפעילה 17 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ-100 קלינאי תקשורת מוסמכים, בוגרי בתי ספר מהארץ ומחו"ל.
דודי חברון, מבעלי המשרד: "כמשרד שמזוהה עם קריאייטיב בולט ואסטרטגיה מנצחת, אנו שמחים לקבל את תקציב הפרסום של רשת מובילה ומקצועית כמו רשת הדים. אין לי ספק שהקריאייטיב שיצרנו יעורר הרבה הדים בתקשורת".
חברון זלצמן בבעלות אנשי הקריאייטיב דודי חברון וגבי זלצמן. בין לקוחות המשרד נמנים: רשת קפה קפה, היטאצ'י, רשת מודי, יקבי כרמל, אלטמן רוקחות טבעית, ג'רוזלם פוסט, אופטיק דורון, 5 נגרים, ג'ונסון & ג'ונסון ועוד.