העמותה לתיירות תל אביב יפו, התאחדות המלונות של העיר ומשרד התיירות, ייצאו בקמפיין לעידוד תיירות הפנים. הקמפיין ייערך בתקופה שבין 29.8 ועד 2.10 (כולל תקופת החגים) היקפו הכספי יעמוד על כמיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין יציעו הגורמים השותפים חבילות מיוחדות בבתי המלון וכן הטבות במודל של 1+1 במספר אתרים ברחבי העיר להם אוריינטציה של פעילות משפחתית (ובהם הלונה פארק, הפלנטריום במוזיאון ארץ-ישראל, החוויה האולימפית, בית התפוצות ועוד). כמו-כן ייתנו סיורים עירוניים רבים במודל 1+1.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות, באנרים אינטרנטיים, חוברת מידע לאורחי המלונות וכן מיני סייט ובו פירוט האטרקציות והפעילויות הייחודיות בעיר בתקופה זו.
כמו-כן לשכת המידע העירונית לתייר (03-5166188), תהיה מוקד למידע עבור הקמפיין וכל הגופים הלוקחים בו חלק.
פרטים מלאים על הקמפיין ניתן לראות באתר:
www.visit-tlv.co.il/holiday.