מותג הרהיטים האיטלקי ניקולטי, המתמחה בעיצוב וייצור מערכות ישיבות יוקרתיות מאיטליה, יוצא בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה, בהשקעה התחלתית כוללת של כחצי מיליון שקלים בערוץ 2 (רשת וקשת) ובערוץ 24 בפריים טיים ובסמי פריים טיים. הקונספט העיקרי של הקמפיין, המושתת על חסויות, הינו "לפעמים חלומות מתגשמים".
ניר רודמן, סמנכ"ל חברת ניקולטי: "בקמפיין אנו מעבירים את המסר כי יוקרה ואיכות יכולה להיות ברת השגה בניקולטי לכל המעוניין בה. מערכות ישיבה איכותיות לא חייבות תמיד להגיע עם תג מחיר גבוה - ניקולטי הוא מותג איטלקי המוביל גישה זו".
המהלך של חברת ניקולטי בקמפיין הטלוויזיוני הוא המשך טבעי לקמפיין יחסי הציבור שהשיקה לאחרונה בשיתוף גילת אנקורי כיועצת תרבות האירוח של החברה. בקמפיין יחסי הציבור התמקדה החברה במיתוגה כחלק מסגנון חיים כולל כשאנקורי מובילה בו ערכים של יוקרה ואיכות. רודמן: "אולם התצוגה הפך לזירה מקצועית וממוקדת מטרה, שאנו כחברה חייבים להתמקד בה. אם בעבר לקוחות בחרו את ספות הסלון רק על בסיס טעם אישי, הרי שכיום ספות נבחרות בהתאם למכלול סגנון חיים של כל אחד ואחת".