במסיבה שתערך יופיעו "מופע הארנבות של ד"ר קספר" וזוכה תחרות ה- MTV די.ג'י סהר זנגילביץ'
מאז השקתו לפני 5 חודשים הפך מסטיק 5 למותג פרימיום מבוקש בעיקר בקרב צעירי ישראל
לאחר השקה מוצלחת במיוחד, מותג המסטיקים five יוצא בפעילות שיווקית בהיקף כספי של 1.5 מיליון שקלים לבחירת היחצ"ן של 5
במסגרת הפעילות שנעשית ע"י משרד הפרסום גיתם, יתבקשו הגולשים לפתוח EVENT בדף הפייסבוק ולהזמין כמה שיותר חברים למסיבה. הגולש בעל הכי הרבה אישורי הגעה יוכתר כ"היחצ"ן של " ויזכה במסיבה פרטית לו ול - 300 מחבריו במועדון ה- SUBLIME אשר יופק ע"י חברת הקד"מ "החברה לקידום מכירות".
הפעילות נערכת לאחר השקת מותג המסטיקים בישראל, השקה שכללה פעילויות ייחודיות כגון לייזר גרפיטי שכבש את רחובות העיר וליין מסיבות בתל אביב, יחד עם קמפיין פרסום נרחב תחת המסרSTIMULATE YOUR SENSES שהפך את המותג לאחד הפופולרים בישראל.
עמוס פם, מנהל שיווק של חברת ריגלי ישראל מציין כי פעילות זו תואמת את ערכי המותג, המציע חדשנות וריגוש מעבר למקובל בקטגוריית המסטיקים בישראל, במטרה למצב את מותגfive -
כאביזר אופנה וסטייל בקרב צעירים ויוצרי טרנדים תוך חיבור המותג לעולמות התוכן של חיי הלילה והבילויים. עוד מציין פם, כי לפעילות בפייסבוק ילווה קמפיין רחב היקף הכולל רדיו , שילוט, אינטרנט ושת"פ עם מגזין רייטינג.