|
מתוך הקמפיין החדש, דיזינגוף סנטר
|
|
|
|
|
דיזנגוף סנטר יוצא החל מה- 03.10 למשך כחודש ימים בקמפיין נרחב במדיות השונות הכוללות,טלוויזיה, מסכי ענק, שלטי חוצות , עיתונות ואוטובוסים. עלות הקמפיין מוערכת בכ-850,000 ש"ח.
לדברי עדי אורנשטיין מנהלת השיווק של דיזינגוף סנטר: "הקמפיין בעל וליום פרסומי גבוה, המסר הפרסומי של "אינסוף אפשרויות" בא לידי ביטוי בצורה אמנותית ומקורית ומחזק את התפיסה כי ניתן למצוא הכול בסנטר. הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום "מקאן בוטיק" שמלווה את הסנטר זו השנה השנייה".
הקונספט שעומד מאחורי הקמפיין מתבסס על כך שדיזנגוף סנטר מציע תמהיל מוצרים וחוויות אינסופיות של כ-400 חנויות ובתי עסק ממגוון תחומים בהם: אופנה ובגדי מעצבים, אקססוריז, הנעלה, קעקועים, מוזיקה, ,ספורט, ספרים, קולנוע, אוכל, חנויות קומיקס ועוד. כל אחד מהתחומים מופיע כויז'ואל מייצג על גבי הכרזות. כל ויז'ואל נבנה ע"י אומן קולאז'ים , בוגר בצלאל, כשכל מודעה מפרטת תחום צריכה או בילוי אחר שניתן למצוא בסנטר.
הרעיון הוא להציג מגוון כרזות הפונות לתחומים שונים ומעניקות ביטוי לאינסוף אפשרויות בהתאמה לאינסוף אפשרויות שמציע דיזנגוף סנטר.
הקמפיין ימשך כל חודש אוקטובר וחלק מחודש נובמבר.