|
מתוך צילומי הקמפיין [צילום: דפנה גזית]
|
|
|
|
|
9,000,000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח ולחסוך מאות שקלים בביטוח. במסגרת הקמפיין החדש יעלו סדרה של סרטונים קומיים המראים דרכים וסיבות שונות להיפרד מסוכן הביטוח.
סדרת הסרטונים הקומיים תדגיש את המסר: הכי פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9.000.000 ולחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב!
קמפיין "9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח" עולה בימים אלה כחלק משפה תקשורתית חדשה של 9.000.000. משה איבגי שהוביל את הקמפיין הקודם של 9.000.000 ימשיך ללוות גם בקמפיין הנוכחי, לצד שחקנים מקצועיים. כל סרטון מציג דרך אחרת ושונה לעזוב את סוכן הביטוח ולעבור לביטוח 9.000.000.
הקמפיין באמצעות "אדלר חומסקי GREY” והיקפו מוערך בכ-350,000דולר.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות - דני ברנדה, סמנכ"ל קריאטיב - יונתן סטירין, סמנכ"ל אסטרטגיה - ליבי כץ בר, קופירייטר - ניר גרנות, ארט דירקטור - לנה שיין, סופרוויזרית - שרית שטרנהל, פלנרית - מיכל סלונים, תקציבאית - נעמה שטרנפלד, מפיקת משרד - רוני רוטמן, סמנכ"ל לקוחות מדיה - נועם פאר, מדיה פלנרית - יוליה שבלזון, במאי - ליאור הרלב, חב' הפקה -אוג, יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת עפ"י מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.