השירותים המתקדמים של
בנק הפועלים ממשיכים לזכות בהערכה ופרסים בתחרויות יוקרתיות בחו"ל.
שירות "פועלים כמוני" נבחר במקום השני כאחד מיישומי המדיה החברתית המצטיינים לשנת 2011 בתחרות EFMA היוקרתית שהתקיימה בשבוע שעבר בפריס. בנק הפועלים עלה לשלב הגמר בקטגוריית "מדיה חברתית" והבחירה למקום השני, מבין המתמודדים שהגיעו לגמר, היתה על חודו של קול.
מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, שנכחה בתחרות, אמרה: "התואר החשוב הזה מצטרף לשורה ארוכה של פרסים, אותות הכרה וציונים לשבח שבהם זכו שירותי הבנקאות הישירה של הבנק לאורך השנים. בנק הפועלים מוביל את השירותים הישירים במערכת הבנקאות בישראל, עם למעלה ממיליון לקוחות פעילים באינטרנט ובטלפון, כולל למעלה מחצי מיליון לקוחות פעילים בסלולר. נמשיך לשקוד על פיתוח שירותים ישירים חדשניים שיאפשרו ללקוחותינו לקבל מידע ולבצע פעולות בכל זמן ומכל מקום".
שירות "פועלים כמוני", שהינו חלק מרכזי בשירות "פועלים connect", הוא שירות ייחודי ובלעדי לבנק הפועלים, המעניק ללקוחות הבנק את האפשרות לבחון את התנהלותם הפיננסית בהשוואה לקבוצת ייחוס של לקוחות הדומים להם בפרופיל המשפחתי והכלכלי שלהם. השירות מקנה ללקוחות יכולת ראשונה מסוגה להשוות את עצמם לאחרים, תוך אפשרות להגיע להחלטות מורכבות ומושכלות בהתנהלותם הפיננסית ובניהול התקציב המשפחתי.
"פועלים כמוני" מהווה אבן דרך נוספת בשירות "ניהול תקציב" שהושק לפני כשנתיים, המאפשר מעקב יום-יומי אחר התמונה המפורטת של ההוצאות וההכנסות של הלקוח וניהול התקציב השוטף בקלות, ביעילות ובנוחות. עד היום הצטרפו לכלי לניהול תקציב מעל 200 אלף לקוחות.