סמסונג ישראל עולה הערב לראשונה בקמפיין מותג תחת הכותרת So Smart.So Samsung. הקמפיין יעלה לאוויר הערב בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 וכן באתרים מובילים באינטרנט למשך כשלושה שבועות באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל מקבוצת פובליסיס.
הקמפיין החדש מחבר את כל המוצרים של סמסונג תחת מטריה אחת, כמי שחוללה מהפכות והובילה את השוק בתחומים רבים. בקמפיין החדש מככבים לראשונה יחד מוצרי החשמל הביתיים, המחשבים, הטלוויזיות והטלפונים הניידים אשר מציגים את רעיון העיצוב והאסתטיקה, החדשנות והפונקציות החכמות המאפיינות את כל המוצרים של סמסונג. הנרטיב המוביל בקמפיין הוא חכמתם של המוצרים של סמסונג.
הקמפיין צולם בדירת לופט חדשנית בישראל בה מתעוררים מוצרי סמסונג לתחייה ומציגים חוכמה יוצאת דופן אינטראקציה ושיח בין המוצרים ותפקוד כמעט אנושי.
ברק פלצ'י סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל ציין כי:" סמסונג יצרה טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשניים שמובילים את השוק בכל העולם. זו הפעם הראשונה בישראל שקמפיין כזה יוצא לדרך ומאגד יחד את מגוון מוצרי הדגל של סמסונג שמובילים את השוק גם בישראל. המוצרים החכמים מאופיינים בחדשנות יוצאת דופן וזו הסיבה שבחרנו להנפיש אותם בקמפיין הנוכחי בכדי להמחיש עד כמה הם מאופיינים בפונקציות חכמות. אין לי ספק שאנו עומדים בפתחה של שנה מאתגרת עם השקות של מוצרים חדשים נוספים שיפתיעו וירגשו את הצרכנים ויהפכו גם הם לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלהם."
סמסונג אלקטרוניקס בע"מ, מובילה בינלאומית בתחומי המוליכים-למחצה, טלקומוניקציה, תקשורת דיגיטאלית וטכנולוגיות איסוף דיגיטאלי. בשנת 2010 עמד מחזור המכירות הכולל של החברה על 135.8 מיליארד דולר. החברה מונה כ-190,500 עובדים, המועסקים ב-206 משרדים ב-68 מדינות. החברה כוללת תשע יחידות עסקיות עצמאיות: תצוגה ויזואלית, תקשורת סלולארית, טלקומוניקציה, מוצרים לבנים, מדיה דיגיטאלית, פתרונות IT, זכרונות, סמיקונדוקטורים ומערכות LSI ו- LCD . סמסונג אלקטרוניקס הוכרה כאחד המותגים הבינלאומיים בעל קצב צמיחה מן המהירים בעולם; החברה הינה יצרנית מובילה של טלוויזיות דיגיטאליות, שבבי זיכרון, מכשירי טלפון ניידים, ומסכי TFT-LCD.