קראפט פודס ישראל ממשיכה לחמם את עונת החורף בטלוויזיה ותעלה בקמפיין חסויות לשני מותגי-העל, קפה Jacobs ושוקולד Milka במהלך ינואר בעלות של כ-2.5 מיליון ש"ח.
במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, יעניק Jacobs חסות לעונת 2012 של "
האח הגדול" שתעלה לשידור בתחילת ינואר תחת הסיסמא "אם אין Jacobs, אז עזוב...".
בנוסף, יעניק מותג השוקולד Milka באמצעות משרד הפרסום פוגל Ogilvy חסות ל"מירוץ למיליון" ול-"The Voice", התוכנית החדשה והמבטיחה של רשת. הקמפיין, מציג את מגוון העוגיות של Milka בישראל ואת השילוב הנהדר בין שוקולד Milka האיכותי לבין העוגיות, הגורם להנאה מרובה. מכאן גם סיסמת הקמפיין "מממ...מילקה".
Jacobs ו-Milka הם כאמור בין המותגים המובילים של תאגיד קראפט פודס, תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, ושניהם נמנים עם המותגים שלהם מחזור מכירות שנתי של מעל 1 מיליארד דולר.
Jacobs מציע לצרכן מגוון של קפה איכותי המבוסס על בלנד משובח, הן קפה מיובש בהקפאה והן קלוי וטחון: ג'ייקובס Kronung הקלאסי, ג'ייקובס גולד שנבחר למוצר השנה בשל התאמתו לטעם הישראלי, ג'ייקובס Night & Day נטול קופאין, ג'ייקובס לפילטר וג'ייקובס אספרסו. איכות הפולים והקפדה על תהליך הייצור מעניקים לג'ייקובס טעם וארומה של קפה שהרגע נטחן.
Milka הינו מותג השוקולד המוביל והנמכר באירופה והוא משמש כסמל לתענוג של שוקולד איכותי הישר מהרי האלפים. בשנה האחרונה, השיקה קראפט פודס ישראל את קטגורית העוגיות של המותג, לצד סדרות השוקולד המצליחות, בין השאר עם השקת MILKA שוקו צ'יפס, MILKA GRAINS עוגיות שיבולת שועל עם שוקולד ועוד.
ניר איצקוביץ, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, ציין כי "Jacobs ו-Milka הם בין המותגים המובילים והאסטרטגיים של קראפט פודס. השילוב בין קפה פרימיום של Jacobs לעוגיות האיכותיות של Milka הוא רק מתבקש בחורף הזה".