|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

אשת השיווק לשנת 2011 - איילת צרפתי רוזן

16/01/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורן כוכבי  |    |  תגובות

איגוד השיווק הישראלי בחר באיילת צרפתי רוזן כאשת השיווק של השנה בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה על-פי נתוני Storenext מנובמבר האחרון, אסם מחזיקה ב-46% משוק הבייגלה לעומת 17% לפני השקת שטוחים

איגוד השיווק הישראלי בחר באיילת צרפתי רוזן כאשת השיווק של השנה בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה.

בפברואר 2011 השיקה אסם את מותג הבייגלה החדש: "שטוחים".
בייגלה אסם, תפס אז 17% מהשוק, הייתה לו נוכחות מוגבלת על המדף עם 3 מוצרים בלבד, וללא השקעה בפרסום. המתחרה המוביל היה ביגל בייגל, עם למעלה מ-60% מהשוק. איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, זיהתה, עם כניסתה לתפקיד שלוש שנים קודם לכן, את פוטנציאל הצמיחה הטמון בתחום הבייגלה.

לצורך בחינת הפוטנציאל העסקי בקטגוריה, בנתה רוזן תוכנית פעולה בחטיבת החטיפים, שהתבססה על מחקרים וסקרי שוק, שהוכיחו כי קיימת דרישה לבייגלה של אסם וכי השוק צמא לחדשנות בתחום.
היעדים שהוצבו – להפוך את בייגלה אסם למספר 2 חזק ולהכפיל את נתח השוק ל-30% בשנה.

על-מנת לעורר שוק כמו בייגלה, מוכרחים לספק לצרכן News גם ברמת המוצר. ניסיונות, טכנולוגיות מזון חדישות, קו ייצור חדש ומבחני טעימה הביאו לאחר שנה וחצי לחדשנות פורצת דרך בעלת פוטנציאל שוק רחב – בייגלה שטוחים.

לאחר עיצוב מחדש של האריזות, מיצוב מבדל, פעילות יח"צ, יצירת באזז וקמפיין בטלוויזיה – התוצאות היו מעל לתחזיות: מהפך!
ביקוש חסר תקדים- 5 ימים לאחר עליית הקמפיין לטלוויזיה נקנתה הסחורה כולה והמדפים התרוקנו. עשרות אלפי יחידות נמכרו מדי יום ולאחר 5 ימים נאלצה אסם לעצור את שידור הפרסומת,לאור הביקוש למוצר שיצר מחסור בשוק.

אסם הופכת למספר 1 בקטגוריה לאחר יותר מעשור - מוצרי בייגלה אסם ובראשם "בייגלה שטוחים", הגיעו חודש לאחר ההשקה למקום ראשון עם נתח שוק של 50% ועברו את בייגל בייגל שהוביל את השוק כולו ונשאר עם נתח שוק של 36% בלבד.

ועדת השיווק של איגוד הסבירה את הבחירה:
"אסם הצליחה להשיק מוצר חדש, שאומץ בהתלהבות ע"י קהל הצרכנים והצליח מעבר לציפיות ללא קניבליזציה של המוצרים הקיימים של החברה. מדובר בחדשנות, בשינוי מהותי בנתחי השוק, ובעיקר בכך ששחקן קטן יחסית בקטגוריה הפך להיות שחקן דומיננטי ומוביל שעקף את כל האחרים".

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות. חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדירוג הסופי יינתן משקל של 75% לדירוג שקבעה ועדת השיווק ו25% לדירוג החברים.
תואר איש השיווק של השנה ותעודות הוקרה לאנשי השיווק של החודש הוענקו בכנס השיווק השנתי שיתקיים ב15/1/12 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

המועמדים:

ינואר- עינת פורטוגלי, FOX
עינת פורטוגלי, סמנכ"ל שיווק ופרסום של FOX, נבחרה בזכות הובלת המהלך "Basic is Beautiful". לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, הובילה פורטוגלי את המהלך במסגרתו נבנה קמפיין עם סלוגן המעביר באופן חד וברור את המסר מי זה ומה זה FOX - רשת המציעה אופנת קז'ואל יומיומית לכולם.

פברואר – שי חוגאל, קבוצת שטראוס
שי חגואל, מנהל השיווק של עלית שוקולד בפלות ובונבוניירות מקבוצת שטראוס, נבחר בזכות מהלך השקת אצבעות שוקולד פרה. מטרת המהלך היה להחזיר את אהדת הילדים למותג ולשוקולד שמציעה עלית, באמצעות שוקולד פרה.

מרץ- דורון אנגל , מפעל הפיס
דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, נבחר בעקבות המהלך השיווקי של קמפיין "אראלה תתקשרי אלי", שלקח את הרגע המיוחל של כל משתתף בהגרלה והפך אותו לממשי ובר השגה. אנגל הוליך מהלך שמטרתו להחזיר את מנוי פיס לתודעה של הצרכנים ולהבליטו בשוקק תחרותי, וליצור אצל מנויים ותיקים סיבה מדוע המשיך ולהחזיק במנוי

אפריל-רוני פלד, דיסקונט
רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום בבנק דיסקונט, נבחר בעקבות מהלך "מפתח דיסקונט - כרטיס האשראי היחיד המעודד לחסוך".


מאי- איילת צרפתי רוזן , אסם-נסטלה
איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, נבחרה, בעקבות המהלך להחדרת בייגלה "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה.

יוני- איתן ויצמן, טמבור
איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור, נבחר בזכות מהלך המיתוג מחדש של טמבור ותוצאותיו. בשנים האחרונות הוביל ויצמן את המותג טמבור להתחדשות כוללת במהלך שמטרתו לתת מענה לשחיקה המתמשכת בעוצמת המותג הוותיק. תהליך ריענון המותג כלל החזרה למרכז הבמה של רעיון המותג המיתולוגי 'תראו מה שצבע יכול לעשות', ריענון הלוגו וחידוש הנראות של טמבור בכל רחבי הארץ. ממותג צבע רגיל הפך המותג טמבור למותג דינמי, חדשני, צבעוני ומאוד ישראלי.

אוגוסט- דן אורנשטיין, כלמוביל
דן אורנשטיין , סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי (יונדאי ומיצובישי) בקבוצת כלמוביל נבחר בזכות העובדה שבשנה האחרונה הפך מותג הרכב יונדאי לנמכר ביותר בישראל.

אוקטובר- יעל אליש Waze
יעל אליש מנהלת השיווק של Waze נבחרה בזכות "תפוצתה המדהימה של אפליקציית ניווט חינמית המבוססת על רשת חברתית".

נובמבר- עינת ישראלי נייקי ישראל
עינת ישראלי, סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל , נבחרה בזכות ההצלחה החוזרת של מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב. עינת ישראלי מלווה את מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב מאז שהושק לראשונה ב-2007 בשיתוף עיריית תל אביב יפו . המרוץ הפך לאחד מאירועי הספורט העממי המדוברים והמתוקשרים ביותר בישראל. זהו אירוע ריצה המוני בסטנדרט בינלאומי הסוחף אליו מידי שנה אלפי רצות ורצים.

דצמבר- רענן סעד -ביטוח 9,000,000
בתחילת 2011 אימץ המותג 9,000,000 בהובלת רענן בעד המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק , חברת אי די בי קו אמיץ וישיר עם קמפיין "שוקה" שהציג סוכן ביטוח אשר חי בנהנתנות ובראוותנות זאת בכספי העמלות של לקוחותיו. המספר היה פשוט – מפסיקים לממן את שוקה וחוסכים כסף. מאז ששינתה את האסטרטגיה השיווקית והשפה התקשורתית , הראתה החברה צמיחה של 21% ברכישות של ביטוחי רכב.


אנשי השיווק של העשור האחרון

2001
גבי רוטר
מנכ"ל ובעלי רשת קסטרו
ההישג: גידול של יותר מ200% ברווח הנקי של החברה בשנה של האטה כלכלית , השקה של המותג קסטרו מן ושדרוג התדמית של החברה.

2002
מיכל מאירי
בזמנו, מנהלת אגף השיווק בתשלובת תנובה
ההישג: הפיכת המותג יופלה לאחד הבולטים בישראל .בתום חצי שנה לפעילותו החזיק המותג בנתח שוק של כ-50%.

2003
גיורא עופר
מנכ"ל בנק דיסקונט
ההישג: גיוס כ-100 אלף לקוחות חדשים ואסטרטגיה של פנייה למשקי בית. הבנק סיים את הרבעון השלישי ברווח גבוה ב155% לעומת הרבעון המקביל ב2002.

2004
שאול שלח
בזמנו מנכ"ל חברת הממתקים של שטראוס עלית
ההישג: תהליך מיתוג מחדש שהביא לגידול של 30# בהיקף המכירות של עלית. נתח השוק של מותג הפרה עלה מ65% ל84%.

2005
גיא רולניק
עורך ראשי ומייסד The Marker
ההישג: הפיכת העיתון למותג הכלכלי מספר 1 בישראל באמצעות שימוש בסטראט אפ ומותג שנולד באינטרנט.


2005
טמירה ירדני
מבעלי "טדי הפקות"
ההישג: התוכנית "כוכב נולד" הגיעה לשיעור צפייה ממוצע של 24.3% שתורגמו להכנסות של 3.5 מיליון דולר לזכיינית של ערוץ 2 קשת. התוכנית הפכה למותג ששבר שיאי צפייה והתרחב לתקליטים והופעות.


2006
אפי רוזנהויז
מנכ"ל שופרסל
ההישג: תוכנית אסטרטגית חדשה שבמסגרתה הוקמו פורמטים מיוחדים של רשתות המותאמים לצורכי הלקוחות ולמגמות השוק: שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל ביג.


2007
תעשיית הקולנוע הישראלי
ההישג: קפיצת מדרגה שהביאה כ13% מכלל הצופים בישראל לבתי הקולנוע לצפות בסרטים ישראלים.

2008
אבי ניר
מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת.
ההישג: מהפכת הריאלטי שנפתחה בין השאר בבחירה ב"אח הגדול" . התוכנית שברה שיאי רייטינג והייתה הראשונה ששודרה 24 שעות ביממה בכבלים באתר הזכיינית ובסלולר.

2009
רן גוראון
סמנכ"ל השיווק של בזק
ההישג: ניהול מהלך המיתוג מחדש של בזק שבמסגרתו התמקדה החברה בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הססמא "בזק- הכי טוב בבית".

2010
האחים ליאון ומשה אדרי
מבעלי חברת הסינמה סיטי
ההישג: הקמת מרכז G סינמה סיטי בראשון לציון ותרומתם של האחים לקידום הקולנוע הישראלי.

תאריך:  16/01/2012   |   עודכן:  16/01/2012
אורן כוכבי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אשת השיווק לשנת 2011 - איילת צרפתי רוזן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום שלישי הקרוב ה- 17.1 בין השעות 10:00-13:00, יערך פאנל מומחים בנושא תיירות, בקניון מלכת שבא בעיר איילת.
לכל המעוניינים קורס מרתק בן 6 הרצאות "האדם במלכודת עץ הדעת ע"פ חכמת הקבלה". החומרים שבהם נעסוק מספר הזהר, תורת האר"י, רמח"ל ועוד.
16/01/2012  |  טוני לביא  |   הודעות כלליות
מחקר ביקורתי מרתק שארך חמש שנים על שיח המלחמה הישראלי יוצג לראשונה על-ידי חוקרת שיח מלחמה ושלום במכון טרומן, ד"ר דליה גבריאלי נורי ויתפרסם בקרוב כספר. ההרצאה "אש ידידותית – מנגנוני נרמול בשיח המלחמה הישראלי 1967-2010" ההרצאה תתקיים במכון טרומן באוניברסיטה העברית בהר הצופים ירושלים ביום ד' 18/1/2012 בשעה 12:30 (אולם אבא אבן). יו"ר ד"ר טל שנהב; מגיב: ד"ר זוהר קמפף. ההרצאה תתמקד בסיקור של פצועי מלחמת לבנון השנייה בחדשות ערוצי הטלוויזיה הישראלית, בניתוח תצלומים מלשכת העיתונות הממשלתית ובאתרים נוספים
המחקר, "ניהול ביצועי המכירות 2012: לקוחות CallidusCloud™ מפיקים את הפרקטיקות והתוצאות הטובות ביותר בענף", דצמבר 2011, מבוסס על סקר שנערך בספטמבר ואוקטובר 2011 כדי ללמוד על פרקטיקות ניהול ביצועי המכירות בארגוני מכירות מובילים.
16/01/2012  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
חברת טבע חידשה השבוע לשלוש שנים את אימוץ בית הספר למ"כים ולמקצועות החי"ר במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל. זאת לאחר שלוש שנים מוצלחות של אימוץ, אשר מעבר לתמיכה כספית כולל מפגשים וביקורים הדדיים סדירים להפרייה הדדית בין מפקדים מובילים ומנהלים בכירים בנושאי אסטרטגיות ניהול, חזון ועסקים.
16/01/2012  |  יח"צ טבע  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il