"לואקר", מותג הוופלים היוקרתי, עולה בקמפיין פרסומי לקוביות וופל קוואדרטיני. הקמפיין עולה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 ובאינטרנט באתרים וואלה, ynet ובפייסבוק. הקמפיין יעלה במשך 14 יום.
הקמפיין הנו קמפיין חובק עולם שהופק במסגרתו העברית על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. היקף הקמפיין נאמד בכ-1.5 מיליון $.
בסרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין, מככבים שוב הגמדים החמודים המזוהים עם המותג. גם הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי שמלווה את לואקר מזה שנים רבות – לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים.
יצאת ענק עם לואקר
במסגרת קמפיין האינטרנט עולה לואקר עם משחק פייסבוק מגניב – "יצאת ענק עם לואקר". במסגרת המשחק על המשתתפים לבחור 3 חברים מהפייסבוק, לסובב את גלגל המזל פעם אחת עבור כל חבר ולזכות עבורו בפרס. אם החבר זוכה באייפד - גם אתה זוכה באייפד! מדי יום יוגרלו 2 אייפדים וכן פרסים מגניבים נוספים מתנת לואקר.
קרדיטים:
מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן, סמנכ"ל קריאייטיב: שחר פילר ,סופרוויזר: עדי מנור, תקציבאית: רויטל רוגד, מנהל קריא ייטיב: טל מורבקין, ארט: אמיר אסייג, קופי: טל מנור.
אינבוקס אינטראקטיב ומשרד הפרסום יורו ישראל: נועם דוד- עיצוב, קריאטייב-רונן ליפוביצקי, קרן שלוש- תקציבאית, נעמה לביא- סופרויזר. יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על-ידי ליימן שליסל.
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל -
www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה על אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.