|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

לקראת פסח מחדשים את הבית בצבע

לקראת הפסח: מחדשים ומעצבים את הבית בצבע מגמות, טרנדים וחידושים בשוק הצבע בישראל
20/02/2012  |     |   הודעות כלליות   |   חגים ומועדים   |   תגובות

לקראת הפסח:
מחדשים ומעצבים את הבית בצבע
מגמות, טרנדים וחידושים בשוק הצבע בישראל

לקראת הפסח, עם ישראל עסוק מתמיד בניקיונות והכנת הבית לקראת חג האביב המסמל התחדשות. זהו גם הזמן המרכזי בשנה בו צובעים את הבית מחדש ומרעננים את החלל בקלות ובמהירות תוך שימוש בצבע . אז, מהם החידושים שמציעות חברות הצבע השנה לקראת החג? מהם הטרנדים המרכזיים לשנה שלפנינו? ומהן המגמות המשפיעות על שוק הצבע בישראל ?

נתונים על שוק הצבע בישראל:

מנתוני חברת נירלט שוק הצבע בישראל מגלגל כ 1.1- מיליארד ש"ח, 630 מיליון מתוכם תודות לשוק הצבע הדקורטיבי. גודל שוק צבעי ה-DIY (שלא במסגרת שיפוץ) מוערך בכ-120 מיליון ש"ח.

מסקר שערכה חברת הצבעים נירלט באמצעות מכון המחקר "טלסקר - TNS" נמצא כי 69% מהישראלים צבעו את ביתם בשנתיים האחרונות,כ-50% מהצובעים עשו זאת לקראת החגים, כאשר פסח הוא החג הבולט לחידוש ורענון הקירות. עוד עולה מהסקר כי המגמה הבולטת ביותר היא שהישראלים פותחים את הראש לעיצובים ולצבעים חדשים: 65% שילבו בבתיהם יותר מצבע אחד.בכ-65% מהמקרים הנשים הן אלו שמקבלות את ההחלטה על הצביעה ו-65% אף בוחרות את גוון הצבע. ב-40% מהמקרים הגברים הם שאחראים על הביצוע עצמו – קניית הצבע, בחירת אנשי המקצוע ופיקוח על העבודה.

נירלט מהווה מעל 40% משוק מוצרי הצבע לבניה ומובילה את השוק בחדשנות, איכות מוצרים ושירות.

לדברי אירית גילן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "רבים מאיתנו עסוקים לקראת הפסח בניקיון והתחדשות. השנה השקנו מהדורה מיוחדת לחג של צבע אקרילי לקירות המוצעת במחיר אטרקטיבי , זול בכ 20% מצבע קירות מקביל. מאפשר ליותר צרכנים לצבוע ולחדש את קירות הבית, כחלק מהניקיונות. מלבד המראה המרהיב המתקבל הוספנו למוצר מרכיב ריח ייחודי וחדשני, המעצים את תחושת הניקיון והרעננות שמביא איתו חג האביב."

עוד הוסיפה גילן ואמרה: " חג הפסח הוא גם הזדמנות מצויינת לשדרג את מראה הבית עם אפקט דקורטיבי מיוחד. לסדרת האפקטים הדקורטיביים המצליחים של נירלט אנו משיקים את אפקט הקטיפה שנותן לקיר מראה משי קטיפתי מהודר ןמעניק לחלל כולו הרגשה חדשה. לחידוש רהיטי הגן ומוצרי המתכת בבית אנו משיקים צבע למתכת באפקט רקוע ובגוונים מיוחדים".

החידושים בתחום הצבע:

לקראת הפסח משיקה נירלט 4 מוצרים חדשים:

מהדורה מיוחדת לחג של צבע אקרילי לקירות המוצעת במחיר אטרקטיבי, זול בכ-20% מצבע קירות מקביל. המהדורה המיוחדת מאפשרת לצרכנים לצבוע ולחדש את הבית לקראת הפסח, בגלל מחירו המתאים לכל כיס ומרכיב הריח הייחודי שבצבע. מלבד המראה המרהיב המתקבל התווסף למוצר מרכיב ריח ייחודי וחדשני, המעצים את תחושת הניקיון והרעננות שמביא איתו חג האביב.

מחיר לצרכן: 90 ש"ח ל-5 ליטר.

צבע דקורטיבי חדש הנקרא "אפקט הקטיפה" – אפקט דקורטיבי על בסיס מים, המיועד ליישום על קירות פנים ומקנה לקיר מראה משי קטיפתי ומהודר. מעניק לקיר ברק רך ומעברי צבע עדינים ממש כמו הקטיפה עצמה. אידיאלי לצביעה על קיר אחד בחלל הסלון, חדר משפחה או חדר השינה, ומספק מראה יוקרתי, קטיפתי לקיר – במהירות ובקלות.מוצע ב-25 גוונים יפים וייחודיים חלקם טבעיים ועדינים וחלקם עזים ומלאי נוכחות. ניתן ליישמו ישירות על קיר צבוע קיים, הנמצא במצב טוב (ללא חורים או סדקים). אפקט הקטיפה הינו בעל ריח רענן ונעים וכן ידידותי למשתמש ולסביבה.

מחיר לצרכן: 199 ש"ח ל-3 ליטר

צבע בגימור מתכתי רקוע - למראה דקורטיבי ייחודי - DTM רקוע – צבע המקנה למתכת מראה דקורטיבי ייחודי ומיועד למגוון שימושים בבית ובחצר. DTM רקוע מוצע ב-12 גוונים מתכתיים מרהיבים וייחודיים, המעניקים למתכת מראה מיוחד בעל גימור דקורטיבי. מלבד המראה המרהיב, ייחודו של ה-DTM הרקוע הוא ביישום הישיר שלו (DIRECT TO METAL ) על-גבי מתכות ללא צורך בצבע ייסוד. DTM רקוע נוח לשימוש ישר מהאריזה וניתן ליישום בהברשה או בהתזה. DTM רקוע מותאם לצביעת פנים וחוץ, מעניק הגנה מרבית למתכות לאורך זמן, בעל עמידות לתנאי מזג האוויר. המוצר מתאים לצביעת מעקות וגדרות ברזל, סורגים, שערים, משקופי מתכת, מעליות, דלתות, רהיטי גן ומתקני מתכת שונים.

מחיר לצרכן: 99 ש"ח לאריזת 750 מ"ל.

צבעוני M150 – למשפחת השליכטים האקריליים המובילה של נירלט הצטרף M150 במרקם בינוני, המרחיב את מגוון הטקסטורות לבחירה. נותן אפשרות בחירה נוספת למי שרוצה מרקם בינוני שהוא בין ה M100 ל M200.

מחיר לצרכן: 215 ש"ח לאריזת 18 ליטר







הטרנדים בתחום הצבע:


לדברי קרן נוימן, מעצבת ראשית של חברת נירלט: "הטרנד הבולט ביותר שיוביל את עולם העיצוב בצבע השנה הוא Dark Elegance (אלגנטיות כהה), העושה שימוש בצבעים עמוקים ובאפקט הקטיפה"

לדבריה: טרנד צבע הקטיפה לקירות החל ממלונות בוטיק ברחבי העולם ובישראל. המאפיין העיקרי במלונות אלה הוא צבעוניות חמה, כהה ועוטפת. סגנון אירופאי קלאסי של ריהוט עץ כהה ומושחר, לצד תאורה נמוכה ואינטימית, פרטי טקסטיל רבים כמו קטיפה, שטיחים בסגנון מסורתי וכריות נוי הפזורות בכל מקום. הקירות בחלל מקבלים אף הם גוונים כהים, כמו פטל כהה במיוחד, סגול חציל,כחול מעושן וכהה, ירוק יער ואפורים חמים וכהים. ניתן בהחלט לחלק את הקיר לשליש תחתון בגוון מאוד כהה ושני שליש עליונים בגוון משלים בשני טונים בהירים יותר. המפגש בין הגוונים תחום על-ידי קרניז דקורטיבי, צבוע אף הוא.

עוד מוסרת נויימן: "לצד אפקט הקטיפה והגוונים העמוקים ,נולדו טרנדים המאופיינים בבהירות, בראשם - Tre's Chick - גווני הפודרה אשר עשו צעדם לפנים הבית בטבעיות רבה, לאחר ששטפו את עולם האופנה.

"מדובר בגוונים עדינים ויפים, המעניקים לבית מראה רך עם שיק צרפתי. סקאלת הגוונים היא למעשה גווני לבן עם נגיעות של פודרה, שאלו הם ורדרדים חיוורים וגווני גוף עדינים. במניפת הלבנים החדשה של נירלט תוכלו למצוא את חמשת גווני הפודרה המובילים. חלל צבוע בגוון פודרה ובשילוב עם משקופים בלבן בוהק, ריצפת עץ, חלונות גדולים ווילונות שקופים מתנפנפים יעניקו תחושה אוורירית ורכה".

לדברי נויימן: "טרנד בולט נוסף הוא Water Hues - בעידן בו "החזרה לטבע" הוא כבר ביטוי שגור אצל רובינו, קבוצת גווני המים מקבלת במה ראויה, ומציגה סקאלה עדינה המאופיינת בשקיפות וקלילות. הגוונים הם פסטליים. אפרפרים בהירים, גווני תכלת חיוורים וגוונים ירקרקים מעושנים ובהירים. בכל סטריפ מהמניפה גוונים אלה מופיעים לרב בשתיים – שלוש הקוביות הראשונות. קירות במראה טיח טבעי הצבועים בתכלכל חיוור, ריצפת פרקט בלבן משופשף, ספה גדולה מאריג פשתן בגוון טבעי ופרטי טקסטיל מאריגים טבעיים שונים. זה קצת כפרי, קצת שאבי שיק, אך יש בזה משהו אמיתי, פשוט ובעיקר אישי. לנירלט אפקט של צבע טיח המעניק לקירות מראה של טיח טבעי על הקיר.

עם זאת, אנו עדים לפריחתו של טרנד חדש ושונה בתכלית מהאחרים. Candy POP -זהו בהחלט הטרנד הצעיר והצבעוני שבחבורה. סקאלת הגוונים היא לנועזים מבניכם, אבל ללא ספק זוהי סקאלה כיפית ועדכנית. ורוד פוקסיה, כתום חם, צהוב לימון, ירוק דשא וכחול קובאלט. השימוש בו נחלק לשניים. שימוש אחד הוא לצבוע את החלל בלבן EXTRA WHITE שהוא הכי לבן שיש, ובכל החפצים והסטיילינג להשתמש בפריטים בעלי צבעוניות עזה ומובהקת, ולשלב פריטים בכל מיני צבעים מלאים שכאלה. אפשר להחליט שגם הדלת בחלל תקבל גוון עז במיוחד, לצד הלבן הבוהק זה יראה מדהים. אופציה שנייה היא לצבוע קיר גדול בגוון מלא ונועז ואת שאר הקירות והסטיילינג של החלל, יהיו כולם בלבן. גווני ה POP נראים הכי טוב לצד לבן בוהק...











לבסוף, גוון השנה( Color of the year )של חברת פנטון העולמית: TANGERIN TANGO גוון אדום-כתום חם ומעורר. מעבר לפריט לבוש בגוון זה שיהפוך אתכם להכי מעודכנים, ניתן לצייד גם את הבית בגוון זה על-ידי צביעה של קיר גדול ומרכזי, הממשיך את ה-Candy POP, או לחלופין ספה בגוון אדום-כתום. בכל מקרה זהו גוון מקסים, שימלא אתכם באנרגיות חיוביות. במניפה של נירלט הגוון הוא IS1081.


לכבוד הפסח קרן נוימן מעצבת חברת נירלט נותנת טיפים שיקלו על מלאכת עיצוב הבית:

1.דגש על חדר אחד או פרויקט אחד בכל פעם. במידה ואתם מרגישים שיש המון מה לעשות ומה לחדש, אל תיתנו לעצמכם לשקוע תחת הלחץ ובסופו של דבר לא לעשות כלום כתוצאה מכך. לחג הפסח הקרוב תתרכזו במשימות קטנות יותר המאפשרות לכם לראות תוצאות מהר. זה יכול אפילו להיות צביעה של קיר אחד מרכזי בבית בגוון שונה או בטקסטורה מעניינת אשר יעשה את כל ההבדל ויקנה לבית תחושה של התחדשות. לאחר מכן תראו שלאט לאט אתם מצליחים להגיע לכל המקומות שרציתם.

2. גלו את מה שיש לכם. כדי להבין מה באמת דורש השקעה - גם של זמן וגם של תקציב, קודם חשוב שתעברו ותראו מה יש בבית. קוראים לזה סדר וזה מאוד רלוונטי לפני הפסח. תעברו תראו מה צריך ניקיון, מה דחפנו במגירות ושכחנו ואנחנו בכלל לא צריכים ויכולים לתרום, מה אנחנו יכולים בקלות ובעזרת קצת צבע לשדרג ובכך לקבל רהיט חדש... תחליטו מה אתם רוצים להציג ומה אתם רוצים שיהיה חבוי. סדר כזה גם משדרג את מראה הבית אבל בעיקר נותן תחושה מאוד נעימה.

3. חישבו פונקציונאלי – מעוצב אבל פונקציונאלי. במהלך היום אנחנו נתקלים בהמון פריטי עיצוב מקסימים. לפני שאתם רצים לקנות שידה בצורה של מריצה, השקיעו מחשבה האם הפריט מתאים לצרכים שלי?, האם אצליח להכניס את כל מה שאני רוצה לאחסן בשידה כזו?. השקיעו מחשבה ותרכשו רק את הפריטים שגם ישרתו את הצרכים שלכם וגם יתאימו לעיצוב שאתם אוהבים.

4. היו מוכנים. תכינו פנקס קטן בו תרשמו את גדלי הקירות, החלונות, החדרים. רשמו את מספרי הגוונים שיש לכם כבר על הקיר. גדלים של ספות, ארונות וכו' וכו'. את הפנקס הזה תכניסו לתיק, כך כאשר אתם מסתובבים ברחוב ונתקלים בחנות ארונות מקסימה תדעו בדיוק מה הגודל הנדרש לכם, או מה כמות הצבע שאתם צריכים. תאמינו לנו זה חוסך הרבה התרוצצויות מיותרות.

5. לא למהר – קחו את הזמן. הרבה פעמים אנחנו כל-כך מתלהבים שאנחנו שוכחים לקחת רגע לצורך בחינה והכרות. קניתם רהיט חדש? צבעתם את הקירות? חכו רגע לפני שאתם רצים לרכישה / שינוי הבא. תחיו עם הקיר כמה ימים תרגישו מה השתנה. אנחנו מבטיחים לכם שזה יחסוך טעויות ובסופו של דבר, הזמן הזה שאתם לוקחים ישתלם בהרמוניה העיצובית שתהיה בבית.


טיפים לצביעה קלה ונכונה של הבית, בשיטת "עשה זאת בעצמך":

1. לאחר שבחרתם את הצבע הרצוי ניתן לחשב את כמות הצבע הנדרשת באתר נירלט, בקו הייעות הארצי או בעזרת יועץ הצבע בחנות. .
2. יש להקפיד ולבחוש היטב את הצבע שבמיכל, הן לפני תחילת העבודה והן בזמן העבודה, בכדי למנוע היווצרות גושים בחומר.









3. כשצובעים חדר מומלץ להתחיל מלמעלה ולרדת כלפי למטה בסדר הבא: תיקרה, קירות, דלתות, משקופים ורהיטים.
4. לפני שטובלים מברשת חדשה בצבע, מעבירים את האצבעות דרך המברשת בכדי להסיר ממנה את השערות הרופפות הנוטות להישאר על הקיר בעת הצביעה. טובלים את המברשת עד לשליש הגובה של המברשת ומחזירים את העודפים על שולי המיכל, עדיף להחזיק את המברשת כפי שמחזיקים עט.
5. בעת הפסקה ממלאכת הצביעה בצבע על בסיס מים, יש להשאיר את המברשת במיכל עם מים המגיעים עד לקצה שערות המברשת.
6. צביעה ע"י רולר- מחייבת למשוך את הצבע בתנועות זיגזג לקבלת כיסוי אחיד.
7. אלו המתעצלים לשטוף את מגשי הצבע, יוכלו לעטוף את המגש בניר אלומיניום או בשקית ניילון לפני הוספת הצבע למגש.


כיצד מחשבים את כמות הצבע המתאימה למ"ר ?

הכפילו את גובה המשטח ברוחבו, התוצאה שתתקבל תהיה השטח הנצבע במטר מרובע. במקרה שצובעים חדר שלם יש לחשב בנפרד את שטחו של כל קיר ולחבר את התוצאות ולזכור לחסר מהתוצאה את שטחם של הפתחים כגון חלונות ודלתות. לחישוב כמות הצבע המומלצת למ"ר ניתן להיעזר במידע המופיע על מיכל הצבע או ביועץ הצבע בחנות.


הכנת הקיר לצביעה:

1. מלאכת הצביעה צריכה להיות על גבי קיר חלק, לצורך כך יש להסיר מדפים, תמונות וכל חפץ וקישוט שעשוי להפריע. שקעים ומתגי חשמל רצוי לכסות בנייר דבק ולהסירו לאחר שהצבע התייבש.
2. במידה וישנם חורים או סדקים קלים הדורשים תיקון, ניתן למלאם בעזרת מילוי קל (מילוי לתיקון חורים בקיר).
3. לאחר שמילוי הקל התייבש ניתן לצבוע את הקיר. מומלץ לצבוע את הקיר בפריימר S חומר מקשר, בכדי לקבל משטח בעל ספיגה נמוכה ואחידה.

תאריך:  20/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012
זיוה וייס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לקראת פסח מחדשים את הבית בצבע
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מורן עירוני שמשה עד כה כמנהלת השיווק של מועדון 365 מקבוצת המשביר לצרכן.
אין כמו פורים! אפשר לקום בבוקר ולהתחפש לדמויות אחרות.
20/02/2012  |  עדי אדרי  |   הודעות כלליות
שושנה חן, כתבת הצרכנות של ידיעות אחרונות, פרסמה ב"ממון" של יום שישי מיום 3.2.2012 סקירה מיוחדת ובדקה מי קופת החולים הכי טובה למשפחה.
20/02/2012  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
חברת "אוכל ביתי ניר עציון", המתמחה בייצור ושיווק אוכל מוכן לשוק המוסדי, המקצועי והקמעונאי, השיקה תפריט חורף עשיר עבור המעדניות של רשת "מגה". התפריט המגוון מוצע למכירה בכל סוף שבוע - בימים רביעי, חמישי וששי, בסניפים נבחרים של הרשת.
הוועד האולימפי בישראל העביר לקרן הספורטאים המצטיינים מיקדמות, כהלוואה, בסך 800 אלף ש"ח, מאחר שהכספים ממינהל הספורט בסך 500 אלף ש"ח , על חשבון שנת 2011, מחצית מהסכום שהתחייב המינהל, לא הועברו על ידו לקרן הזו.
רשימות נוספות   /   חגים ומועדים  
תחפושות להיטים של פייסטה למבוגרים   /  הלן שי יחסי ציבור הלן שי יחסי ציבור
מופע קרקס מוסיקאלי חווית פורים לילדים  /  אריה ווחנובצקי
פורים בקניוני ישראל  /  סיגל איל
מתחפשים ומצלמים  /  יעל אלעד
כיצד לבחור תחפושת לילד?  /  דורון ינאי
צנחנים נוטעים  /  עירית לדרברג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il