חברת ADTECH, ספקית טכנולוגיית הגשת הבאנר (ad-server) המובילה וחברת-הבת של ענקית האינטרנט AOL, משיקה את גירסתה החדשה של ערכת שילוב הפרסומות ב
סלולר (Mobile SDK); הראשונה מסוגה אשר מתואמת עם התקן MRAID 2.0 של לשכת הפרסום האינטראקטיבי ( IAB).
ערכות לשילוב פרסומות בסלולר מהוות שחקן מרכזי בעסקים. ערכות אלה מאפשרות לחברות להרחיב את עסקיהן ולשלב מודעות פרסומת באפליקציות בסלולר. יחד עם הפתרון הכולל של ADTECH להגשת באנר (Ad-serving), לקוחות יכולים לנהל ביתר קלות את הפרסומות ה- Display, הוידיאו והמלאי הסלולרי, בכלי אחד המאפשר חסכון בזמן ובתקציב.
כל המאפיינים של מערכת ניהול הפרסומות של ADTECH, זמינים לפרסום בתוך האפליקציה עצמה, כגון; ניהול המלאי, עדיפויות הקמפיין והתדירות. מאפיינים נוספים כוללים; אופטימיזציה של שליחת קמפיין פרסומי ספציפי באמצעות פילוח ממוקד; כמו למשל, על-ידי שמה של האפליקציה וגרסתה של הערכה בה נעשה שימוש, לשילוב פרסומות בסלולר. כמו-כן, יש אפשרות גם למעקב אחר תדירות חסימה של הפרסומות בין מספר רב של אפליקציות, המבטיחה שכל פרסומת תועבר רק פעם אחת בתקופת זמן נתונה.
בין המאפיינים החדשים בערכה, ניתן למצוא: העברה של הפרסומות גם כאשר המכשיר כבוי, יצירה פשוטה של הבאנר באמצעות התמיכה של MRAID, ניהול קל ונוח של ה - RICH MEDIA בפלטפורמות הסלולריות השונות, אחסון ב'זכרון המטמון' מודעות עם תוכן RICH MEDIA מהיר, תיאום המלאי מול שותפים ברשת, מיזוג פתרונות עבור רשת האינטרנט בסלולר ואפליקציות, Display ווידיאו.
בתגובה להשקה, ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH, אומר: "האינטרנט הסלולרי הפך במהרה למדיום תקשורתי פופולרי ומשתמשים רבים, מתקשים כבר לתאר את חייהם בלעדיו. בזמן שמספר המשתמשים באינטרנט בסלולר גדל בהתמדה, פרסום ברשת האינטרנט בסלולר הופך למשמעותי יותר. ה- ADTECH Mobile SDK מספק הזדמנות מכירה נוספת, בכך, שהיא מאפשרת ללקוחותיה, המפרסמים 'לתרגם' את שטח הפרסום באפליקציות שלהם בסלולרי להכנסות."
ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט – Ad Serving. ADTECH הינה חלק מענקית האינטרנט AOL ומהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט. ADTECH מספקת למעלה מ-14 שנה פתרונות לפרסום באינטרנט בכל העולם. מוצר הליבה של החברה הינו ה- ADTECH IQלפרסומות תצוגה, וידיאו, סלולר ו- .RICH MEDIAהמוצר מאפשר למומחי שיווק, מפרסמים ופרסומאים לנהל ולנתח את דרכי הפרסום בתוך סביבת ניהול אחת.