ADTECH, ספקית טכנולוגיית הגשת הבאנר (ad-server) המובילה וחברת-הבת של ענקית האינטרנט AOL, זכתה, בשבוע שעבר, בפרס האירופאי Seal of e-Excellence לשנת 2012 – בקטגוריית: זהב. הפרס ניתן לחברה עבור חדשנותה ומצויינותה בתחומי הטכנולוגיה והשיווק.
פרס ה- Sealמוענק כמדי שנה, מאז 2003, על-ידי ה- EMF (הפורום למצוינות טכנולוגית) בשיתוף התאחדויות נוספות בטקס הפרסים של CeBIT, התערוכה המקצועית לתעשיית ה- ICT (טכנולוגיות תקשורת ומידע).
הפרס האירופאי Seal of e-Excellence מכיר ב – ICT (טכנולוגיות תקשורת ומידע) ובחברות מדיה דיגיטלית בכל העולם, אשר להן היסטוריה עשירה של שיווק חדשני. הן ידועות בעיקר בקידום חברות דיגיטל, אשר להן מוצרים ושירותים חדשניים, כמו גם; שיטות שיווק דיגיטלי מצויינות לקידומם. באמצעות התמקדות בהיבטי שיווק של מוצרים ושירותים דיגיטליים, ה- Seal of e-Excellence האירופאי מסייע לזוכים לקדם עצמם בשוק הכלל עולמי.
"אנו שמחים מאוד לקבל פרס יוקרתי זה," כך אומר ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH. "אנו ידועים היטב בזכות חדשנותנו הטכנולוגית ומצוינות השירות, כך שההכרה גם על מאמצינו השיווקיים הינה מחמאה ענקית. צוותי השיווק והטכנולוגיה שלנו עובדים באופן צמוד מאוד ומשיקים עידכונים מדי רבעון. כמו-כן, אנו עובדים באופן הדוק עם אירגונים בתעשיה, כגון, ה- IAB (לשכת הפרסום האינטראקטיבי), על-מנת לזהות הזדמנויות עתידיות, בטרם התגלו, ומפתחים כלים טכנולוגיים מתאימים וקריאטיביים הנחוצים לביקושים בשוק."
מרגרטה מזורה, מזכ"ל EMF, מסרה בתגובה: "שנת 2012 הינה שנה מיוחדת עבור ה- Seal; זוהי שנת פעילותו ה-10! ה- Seal צובר הכרה בהתמדה והופך לנקודת המוקד עבור חברות המדיה הדיגיטליות המצליחות ביותר. אנו מברכים את חברת ADTECH על זכייתה בפרס ה- Gold Seal. מיקודם הרב על מצוינות בטכנולוגיה ושיווק עמד לזכותם."
ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט – Ad Serving. ADTECH הינה חלק מענקית האינטרנט AOL ומהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט. ADTECH מספקת למעלה מ-14 שנה פתרונות לפרסום באינטרנט בכל העולם. מוצר הליבה של החברה הינו ה- ADTECH IQלפרסומות תצוגה, וידיאו,
סלולר ו- .RICH MEDIAהמוצר מאפשר למומחי שיווק, מפרסמים ופרסומאים לנהל ולנתח את דרכי הפרסום בתוך סביבת ניהול אחת.