קבוצת ח.י משווקת מותג מוצרי החשמל Bellers יוצאת בקמפיין לקראת חג הפסח לסדרת התנורים של המותג בתקציב כולל של כחצי מיליון ש"ח. זהו הקמפיין הראשון בו משיקה החברה את הקונספט השיווקי של המותג תחת הסיסמא " Bellers - אל תסכימו לשלם יותר". הקמפיין ייצא במקביל למגזר החילוני ולמגזר הדתי החל מה- 16/3,
הקמפיין מציג מבצע על סדרות התנורים הבנויים והמשולבים של המותג, במסגרתו כל הקונה תנור שבמבצע, במחיר האטרקטיבי המוצג, יקבל טוסטר אובן בלרס מתנה.
האסטרטגיה שמאחורי הסלוגן "אל תסכימו לשלם יותר" משקפת את השילוב בין איכות המוצרים לבין מחיר נמוך יחסית, המשקף את המותג בלרס שמשווק בישראל כ 48 שנה.
על-מנת לבסס ולחזק את האמירה מציגה בלרס במודעות הפרסום השוואה למותגים המובילים המוכיחה שתכונות התנורים של בלרס עולות על תכונות תנורי המתחרים שנמכרים במחירים גבוהים יותר.
יעל רוט מנהלת שיווק קבוצת ח.י "אנו מאמינים, כי במיוחד בתקופה זו בה הצרכנים חכמים יותר, בודקים יותר. מותג כמו בלרס המציע את מקסימום התועלת לעלות הנמוכה יחסית, יכול לתת מענה צרכני נבון. ולכן לתפוס נתחי שוק עיקריים בקרב צרכני מוצרי החשמל".
קבוצת ח.י. הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשיה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה.
בין המותגים המיוצגים ע"י הקבוצה: LG, Ariston, Bellers, Gorenje, QUE, TENDA ,SanDisk ,Seagate ועוד.
תחת פעילותה בתחום התקשורת מחזיקה קבוצת ח.י. במניות חברת "שיא קום" שהינה יבואנית ומשווקת מכשירי
סלולר הגדולה בארץ, וכן ברשת הקמעונאית "בסט מובייל" המתמחה במכירת מוצרי סלולר ותקשורת.
קבוצת ח.י. חרתה על דגלה את נושא האחריות והשירות כערך עליון ומתחזקת מערך שירות נרחב הכולל טכנאים, מעבדות תיקונים, כ-10 נקודות איסוף ברחבי
הארץ וכן שירות טלפוני.
החברה מעסיקה מעל ל 300 עובדים, משרדיה ממוקמים בכפר סבא ומרכזה הלוגיסטי בפארק "לב הארץ" שבמחלף קסם משתרע על פני שטח של 11,500 מ"ר