לוטן תדמיות ממשיכה להרחיב את מחלקת העיצוב ומקבלת לנהל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של היוצר והמעצב דורון מרדינגר
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה במחלקת העיצוב של 'לוטן תדמיות'.
'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של היוצר והמעצב דורון מרדינגר.
דורון מרדינגר הוא יוצר ומעצב, דור שלישי למשפחת "הצורפים". בימים אלה פותח דורון את חנות הדגל הראשונה בעולם תחת שם המותג שלו "Doron Merdinger", כאשר הקולקציה המרכזית שתוצג היא קולקציית ה- Arabesque המורכבת ממגוון מוצרים: tableware (סט שולחני מלא), מערכת לקפה, מתנות, ריהוט ותכשיטים ובשילוב מס' חומרים יוקרתיים: זהב, טיטניום, פורצלן איכותי וקריסטל. המוצרים מיוצרים בשימוש קומבינציה של מתכות בציפוי זהב 18 קראט וטיטניום.
דורון מטמיע את סמל הערבסק בתוך הקולקציה כסמל של מחזוריות וסימבוליות רוחנית וויזואלית. סמל הערבסק מהווה חלק אינטגרלי בעיצוב כדי ליצור איחוד ושלמות. קולקציית הערבסק משלבת עבודה קלאסית מסוגננת עם טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. בקולקציה משולבים ישן וחדש, מזרח ומערב, גופניות ורוחניות אשר מייצרים מעגל של המשכיות והרמוניות.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "דורון מרדינגר הוא יוצר יחיד ומיוחד במינו אשר משלב ביצירותיו טכנולוגיות מתקדמות ביותר, יחד עם תפיסת עולם רוחנית, יצירתית ומפתיעה במיוחד. בנינו לו קמפיין מדויק ומתוזמן ואנו שמחים ללוות אותו בדרכו החדשה".
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
מבין לקוחותיה:
מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, האמנית מיכל רובנר, איב סנטר רשת בתי הספר למקצועות הקוסמטיקה, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, Tifa Arts ועוד.