בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
"מרצפת רחובות" יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש
|
הקמפיין יעלה לאוויר בסוף החודש באמצעות משרד הפרסום "בלאנקו" בהשקעה כוללת של 700,000 שקל ויתמקד באריחי הטרצו והמרצפות המצוירות
מאת:
ארקדי דייץ | | דאדי דלאל יחסי ציבור ודוברות | dadydalal.co.il | תגובות
|
חברת " מרצפת רחובות" מקבוצת אבנגרד, יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש למותגי הדגל, האריחים המצוירים שנעשים בעבודת יד במפעל המשפחתי שברחובות ונחשבים כיום לטרנד החדש בעולם העיצוב וכן השקת הסדרה החדשה של אריחי הטרצו בגדלים מיוחדים 40X40 ו- 60X60. הקמפיין החדש צפוי לעלות כבר בסוף החודש באמצעות משרד הפרסום " בלאנקו", בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-700,000 שקל. למעשה, בכך החברה תחל את שלב ב' בהליך המיתוג, שהחל לפני כחצי שנה וכלל תחילה החלפת לוגו וגרפיקה. הקמפיין יתמקד בפן התדמיתי של החברה בדגש על מותגי הדגל הייחודיים לה. כאמור, הוא צפוי לעלות כבר בסוף החודש ויכלול, בין היתר, מודעות במגזיני העיצוב, מודעות בעיתונות האזורית, אינטרנט, השקת עמוד פייסבוק מתקדם ופרסום על גבי שלטי חוצות . כהמשך להליך המיתוג, בעוד כחודשיים החברה תשיק את "בית מרצפת רחובות" השוכן בפארק התעשיה בעיר, שיכלול, בין היתר, אולם תצוגה ראשי, 2 קומות של גלריות תצוגה לקרמיקה וכלים סניטרים, מתחם מיוחד לאדריכלים וכן קומה נוספת עבור הנהלת החברה. לדברי קובי רונן, מנכ"ל חברת מרצפת רחובות: "לאורך שנים אנו מובילים את מגמות העיצוב בתחום הקרמיקה בשוק הישראלי. אנו שואפים להמשיך ולהוביל במקצועיות ובאיכות את העידכונים והחידושים של הטרנדים העכשוויים והטכנולוגיות המובילות בתחום, תוך מתן שירות משפחתי ומקצועי לכל לקוחותינו, הן הפרטיים והן המקצועיים".
|
|
"מרצפת רחובות" מקבוצת "אבנגרד", הינה חברה משפחתית הנחשבת לוותיקה ביותר בישראל בתחום הקרמיקה והשיש הפועלת למעלה מ-62 שנה. החברה מייצרת, מייבאת ומשווקת מגוון מותגי קרמיקה ושיש מובילים וכן גם כלים סניטרים. מותג הדגל הייחודי של החברה הינו המרצפות המצוירות אות
|
|
תאריך:
|
04/05/2012
|
|
|
עודכן:
|
06/05/2012
|
|
ארקדי דייץ
|
"מרצפת רחובות" יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש
|
|
חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), מעלה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בכיכובם של הבובות האהובות שכיכבו בקמפיין הראשון שפתח את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים", המלווה את חברת המיצים והמשקאות משנת 2006 וזה אשר גרף פרסים יוקרתיים רבים. הפעם יבצעו הבובות את השיר המוכר "בלבלי אותו" בטוויסט היתולי: הם ישירו אותו ביידיש! הפרסומת החדשה תשודר בתוכניות הפריים טיים בערוצים 2 ו- 10 , 24 ובאינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון ש"ח.
|
|
|
NASDAQ OMX Group, Inc והבורסה המצרית (EGX) התקשרו בהסכם שמאריך את הקשרים ביניהן בעוד חמש שנים. לפי תנאי ההסכם, NASDAQ OMX תמשיך לתמוך בפלטפורמת המסחר של EGX המופעלת בטכנולוגיה של NASDAQ OMX, שהחלה לפעול בנובמבר 2008.
|
|
|
כנס ון ליר לחינוך הוא שיאה של העשייה השנתית במרכז לחשיבה אסטרטגית בחינוך והבמה המרכזית לחשיפת העבודה הנעשית בו. הכנס נועד לעודד שיח מקצועי בין אנשי חינוך, אקדמאים, נציגים מן המגזר השלישי וקובעי מדיניות מתחומים מגוונים וממקומות שונים בארץ ובעולם. שיח זה מתקיים בכנס במגוון אופנים: סדנאות, קבוצות עבודה, בימות חינוך וכנס פתוח לקהל.
|
|
|
באירוע שהתקיים השבוע לציון 40 שנה למפעל "פח תע"ש", השתתפו שר התמ"ת שלום שמחון, ראש עיריית אשקלון בני וקנין ונשיא התאחדות התעשיינים צביקה אורן.
|
|
|
בשבוע הבא יצוין בארץ וברחבי העולם שבוע המודעות לאי ספיקת לב. מדובר במחלה השכיחה ביותר בעולם המערבי, הסיבה הנפוצה ביותר לאשפוז עבור אנשים מעל גיל 65 (מעל מיליון אשפוזים בשנה בארה"ב) ונחשבת גם למחלה היקרה ביותר למערכות הבריאות עם עלות טיפול מוערכת של 10-38 מיליארד דולר לשנה, בעיקר בעקבות אשפוזים חוזרים. המחלה יכולה להתפתח בכל גיל, אך היא שכיחה יותר ככל שהגיל עולה; מתחת לגיל 65 כ-1% מהאוכלוסיה בלבד סובל מאי ספיקת לב, אך בקרב גילאי 74-85 מזנקים השיעורים לכ-7%.
|
|
|
|