Platinum Rye מבצעת התאמה אסטרטגית של הטאלנט לצרכי הלקוח בהזדמנויות כמו השקות מוצר, נאומים והרצאות בכנסים, אירועים פרטיים, אירועי גיוס תרומות ומסעות פרסום המבוססים על פרזנטורים. כמו-כן פלטינום ריי משיגה זכויות לשימוש בשירים ופסי קול.
Platinum Rye נוסדה ב-1998, במטרה ליצור את החיבור האופטימלי בין מותגים מובילים לבין עולם הבידור, המוזיקה, האופנה והספורט. כיום מייצגת Platinum Rye עשרות חברות מרשימת פורצ'ן 500, הן ישירות והן דרך סוכנויות הפרסום שלהן. רשימת הלקוחות של החברה מונה בין היתר את פרוקטר אנד גמבל, פפסי, ויזה,
מיקרוסופט, מרצדס, לאקוסט, הילטון, דולצ'ה וגבאנה, ועוד חברות רבות אחרות אשר נעזרות ב - Platinum Rye באופן בלעדי לגיוס טאלנטים ולרכישת רישיונות לשימוש במוזיקה ובנכסים אחרים.
את Platinum Rye מביא לישראל איש העסקים דין שטרן אשר באמצעות חברת האחזקות שלו SGG ((Stern Global Group, יהיה הזכיין הבלעדי של החברה בארץ. המטה של Platinum Rye נמצא בניו-יורק ויש לה משרדים בלוס אנג'לס, שיקגו, לונדון, פריס, מינכן, מוסקבה, ריו דה ז'נרו וכעת גם בתל אביב.
הכניסה של Platinum Rye לישראל מהווה הזדמנות עבור חברות, משרדי פרסום וחברות קד"מ להשתמש בשחקנים, דוגמנים, ספורטאים וטאלנטים בינלאומיים ולהשתמש בפסי קול או סינגלים פופולריים של זמרים מובילים. לחברה מאגר של 6,000 טאלנטים המתעדכן על בסיס יומי ומאפשר התאמה אופטימלית בין החברה המסחרית לבין הכוכב.
בין הקמפיינים עליהם אחראית Platinum Rye ניתן למנות את הקמפיין העולמי למוטורולה בכיכובה של מדונה, קמפיין פולקסווגן על-ידי ג'יזל בונדשן בברזיל, ג'סטין טימברלייק לפפסי בצפון אמריקה, אלן דג'נרס בפרסומות לחברת האיפור cover girl ועוד מאות קמפיינים בכיכובם של כל השמות הגדולים מתעשיית הבידור, האופנה והספורט.
לפלטינום ריי שני יתרונות מרכזיים בכל הקשור לגיוס טאלנטים. הראשון, הוא כח הקניה של החברה ומינוף יתרון הגודל שלה בכדי להשיג את העסקות הטובות ביותר בענף, במחירים הטובים ביותר ובתנאים הטובים ביותר. היתרון השני הוא גישה לדמויות מפתח בתעשיה כאשר הקשרים של החברה עם הדמויות הבכירות ביותר בתעשיית המוזיקה והבידור מאפשרים לה לנהל מו"מ בצורה מהירה, הוגנת ויעילה.
דין שטרן אמר היום: "פתיחת הנציגות של Platinum Rye בישראל היא בשורה אמיתית עבור עולם הפרסום והשיווק ועבור חברות ישראליות ובינלאומיות הפועלות בשוק המקומי. הנוכחות של Platinum Rye בישראל, תאפשר חיבור מהיר וקל בין מותגים המשווקים בישראל לבין כוכבים בינלאומיים מתחום הקולנוע, אופנה, מוזיקה וספורט תוך יצירת ערך מוסף עצום למותג וחיבור רגשי לצרכנים".
דיוויד וייסוואסר, נשיאPlatinum Rye העולמית מסר: "שוק הפרסום הישראלי ידוע בחדשנות וביצירתיות שלו ואין לי ספק שהנוכחות שלנו בישראל תאפשר לחברות ולמשרדי הפרסום הפועלים בה ליצור קמפיינים מבריקים ואפקטיביים. אני שמח על שיתוף הפעולה עם דין שטרן ו- SGG ובטוח שבאמצעותם נוכל ליצור עבור השוק הישראלי נקודת גישה בלעדית לכוכבים ומוסיקאים בינלאומיים".
נוסף על חיבור בין טאלנטים למותגים וחברות, פלטינום ריי מנהלת מו"מ ומשיגה זכויות לשימוש במאות שירים, ישנים וחדשים, במסעות פרסום וקידום מכירות. כמו-כן, החברה משיגה זכויות שימוש בנכסי קניין רוחני רבים אחרים לשימוש בפרסומות, כמו קטעים מסרטי קולנוע , תוכניות טלוויזיה, דמויות אנימציה, תמונות מפורסמות, סמלים תרבותיים ועוד.
נדבך נוסף בפעילות החברה הוא הזמנת הופעות חיות לכל סוגי האירועים: אירועים פרטיים, הופעות עבור לקוחות עסקיים ומסעות הופעות. המופעים כוללים הרצאות ללקוחות, הנחייה או מופעים מוזיקליים מכל סוג.