NCR, מהחברות הגדולות בעולם בתחום פתרונות טכנולוגיים לשירות עצמי, השיקה עמדה לשרות עצמי אוטומטי ("קיוסק"), המאפשרת לבצע תשלומים לספקית ה
סלולר, לטעון בדקות שיחה מכשירים סלולאריים, לרכוש כרטיסי סים עבור שיחות בארץ ועבור שיחות בינלאומיות ליוצאים לחו"ל ולקבל אותם מיידית בעמדה, כשהתשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או בכסף מזומן.
המכשיר החדש, המזכיר כספומט קטן, יסייע לחברות הסלולר ולמפעילים הוירטואליים, המוכרים זמן אוויר, להפחית את התורים במרכזי השרות וישחרר את נציגי השירות להתמקד במכירת מוצרים ושירותים חדשים ללקוחות ובמשימות מורכבות יותר. עמדה זו לשרות עצמי אף מתאימה להצבה במרכזי קניות גדולים, שדות תעופה, תחנות רכבת ומקומות דומים, ומגדילה את מידת הנוחות ואת הזמינות ללקוחות, בכל שעה משעות היממה.
העמדה לשרות עצמי של NCR תוכננה כמענה בעיקר על צרכי השוק במדינות המזרח התיכון ואפריקה, שם, על-פי NCR, לקוחות רבים יחסית רוכשים יותר מכרטיס סים אחד, בהתאם לתוכניות וחבילות ספציפיות. על-פי חברת המחקר GFK, אחד מתוך 10 טלפונים הנמכרים כיום במזה"ת, כולל אפשרות לשילוב שני כרטיסי סים במכשיר אחד, ומגמה זו של ריבוי כרטיסי סים במכשיר הינה בעלייה.
"NCR השיקה פתרון מתקדם, הכולל חומרה ותוכנה, המתאים לצרכים ולאתגרים החדשים הניצבים בפני ספקי סלולר ומפעילים וירטואליים, הנלחמים על שווקים צפופים ביותר, ועם זאת הנמצאים בגידול ", אומר איציק רזון, מהחטיבה למערכות פיננסיות וקמעונאיות בחברת מיטווך, נציגי NCR בישראל. "בעזרת פריסה של עמדות כאלה, יכולים ספקיות הסלולר והמפעילים הוירטואליים בישראל להגדיל את מספר נקודות המכירה שלהם, בד-בבד עם חסכון בכוח אדם והגדלת היעילות התפעולית אצלם, תוך הגדלת הזמינות ללקוח, הגדלת הנגישות שלהם ללקוח ויצירה של חוויית קנייה עבורו".
עוד נימסר מחברת מיטווך כי היא במגעים לקראת הכנסת העמדה לשימוש בישראל.