קמפיין תדמית חדש למרכזים רפואיים קוסמטיים פלסטיים רונית רפאל בהשתתפות לקוחות הרשת, והפעם מלכות היופי של שנת 2003.
החל מסוף השבוע, יעלה קמפיין תדמית למרכזים רפואיים קוסמטיים פלסטיים של רונית רפאל, הרשת הגדולה בישראל לטיפולי אסטטיקה ופלסטיקה.
לדברי רונית רפאל, מנכ"ל הרשת: כמובילי תחום טיפולי האסטטיקה והפלסטיקה בישראל, בחרנו להעלות קמפיין תדמית העוסק באיכות חיים המדגיש ערכים המלכדים בין הגוף לנפש והגורמים לאדם להרגיש ולהראות טוב יותר".
למרכזים רפואיים קוסמטיים, בבעלות רונית רפאל,6 סניפים הפועלים בת"א , חיפה, רעננה, ירושלים, נצרת ובאר-שבע.
המרכזים, ששרתו עד היום למעלה מ-120,000 לקוחות שונים, מציעים קשת רחבה של טיפול קוסמטיקה, החל מניתוחים פלסטיים ועד טיפולי יופי מהמתקדמים בתחום.
בנוסף, מפעילה הרשת מרכז רפואי לניתוחים פלסטיים הכולל חדרי ניתוחים מודרניים וחדרי החלמה.
יצוין, שלפני מספר חודשים נבחרה רפאל לאשת השיווק של החודש ע"י איגוד המפרסמים בזכות תרומתה הרבה לקידום הענף.
בקמפיין החדש משתתפות שלושת המלכות הנבחרות מתחרות מלכת היופי סיון קליין, מירי לוי וסתוית בודין, לצד הדוגמן הישראלי בן גיסלר ודוגמנים בינל"א נוספים. בחירה זאת נעשתה בהתאם לקו המסורתי של הנהלת הרשת הבוחרת רק לקוחות קבועים להשתתף בקמפיינים הייצוגיים שלה.
הקמפיין צולם ע"י מירי דוידוביץ.
היקף תקציב מוערך: כחצי מיליון ₪.
מדיה: עיתונות ורדיו