|
בנצי ברנדס מנכ"ל משותף [צילום יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של חברת Salesforce.com הבינלאומית בישראל, מרחיבה את סל הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה. החברה חתמה על הסכם שת"פ עם חברת Insightera, ועל הסכם הפצה עם חברת Cirruspath.
Insightera היא חברת סטארט-אפ ישראלית המספקת תוכנת SaaS בתחום השיווק המקוון. המערכת של Insightera מאפשרת לחברות וארגונים מתחום ה-B2B לפלח את המבקרים באתריהם ולהציע תוכן מותאם לפלחים השונים, וזאת בצורה דינמית המשתנה על-פי גורמים שונים כגון גאוגרפיה, מילות חיפוש, ועוד. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה תספק חברת ServiceWise שירותי ייעוץ והטמעה ללקוחות הבוחרים בפתרונותיה של Insightera.
Cirruspath האמריקנית פיתחה תוסף פופולרי לדפדפני כרום ופיירפוקס הנקרא Cirrus Insight, אשר מחבר בצורה אינטואיטיבית ונוחה בין שירות הדואר Gmail לבין סביבת Salesforce.com הארגונית. כך יכול משתמש Salesforce לראות את כל הלידים ואנשי הקשר ישירות מתוך תיבת הדואר הנכנס בג'ימייל, ולבצע פעולות שונות ב-CRM היישר מתוך סביבת הדואר האלקטרוני.
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומר: "בחרנו לשתף פעולה עם 2 החברות שלהן פתרונות משלימים לתחום ההתמחות שלנו. מדובר בפתרונות חכמים אשר יוצרים ערך מוסף כבר מהיום הראשון להפעלתם. העובדה שיש בפתרונות אלה לקדם ולהאיץ את פעילותו העסקית של הארגון במאמץ ובמשאבים מינימליים, מצדיקה את יישומם בכל ארגון המבקש להישאר מעודכן טכנולוגית על-מנת לעמוד בתחרות הקיימת בשוק".
עידן כרמלי, מנהל שיווק בחברת סרוויס וייז, מוסיף כי "הפתרון של Insightera מתאים לאופיו העסקי של קהל היעד הטבעי שלנו, ובעיקר לאופי הפעילות השיווקית של לקוחותינו. ביכולתו לספק ערך רב למערכי השיווק והמכירות בארגון המטמיע, ואין לנו ספק ששיתוף הפעולה יניב פירות משמעותיים ללקוחותינו המשותפים."
אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון, וכן בתחום ה-Marketing Automation. לחברה, אשר מייצגת בישראל את , מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, Salesforce.com והינה שותפה עסקית של Marketo ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. על לקוחותיה נמנים מעל 150 חברות וארגונים מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 110,000 לקוחות ברחבי העולם.
בנוסף מציעה ServiceWise שירותי ייעוץ ויישום ללקוחות המבקשים להטמיע פתרונות מתחום ה-Marketing Automation וה-Online Marketing שהינם משלימים ואינטגרטיביים למשתמשי Salesforce.com.