|
מארק טיאלן [צילום: ADTECH]
|
|
|
|
|
ADTECH, ספקית הטכנולוגיה המובילה לניהול מדיה והגשת קמפיינים (ad-server solution) וחברת-הבת של ענקית האינטרנט AOL, הודיעה כי ערכת ה-Mobile SDK בפיתוחה, תתמוך בגרסת video ad serving templates) VAST 2.0.1). כתוצאה מכך, למשווקים ברשת תהיה האפשרות להגיש סרטוני פרסום אל אפליקציות סלולאריות.
שדרוג ערכת ה-Mobile SDK, המציעה פתרונות עבור שילוב מודעות פרסום בתוך אפליקציות, מאפשר למפרסמים להגיש קטעי וידאו אל נגני הוידאו באפליקציות, בשילוב אופציות שליחה כגון פילוח גיאוגרפי, מנגנון carrier ו-device (התקן).
"כאשר ערכת פיתוח התוכנה הסלולארית של ADTECH הושקה באפריל השנה, היא הראשונה בעולם שזכתה לקבל מלשכת הפרסום האינטראקטיבי (IAB) תקן MRAID (הגדרת ממשק מודעות מדיה סלולארית)" טוען המנהל הטכנולוגי של ADTECH, מארק טיאלן. "לנוכח השדרוג החדש, חברת ADTECH ממשיכה להוות את חוד החנית בתחום השיווק והפרסום באינטרנט. גרסת VAST 2.0.1 מהווה את הפלטפורמה העדכנית ביותר לפרסומות וידאו ואנו שמחים שערכת ה-Mobie SDK תומכת בה".
ADTECH מספקת למעלה מ-14 שנה פתרונות לפרסום באינטרנט בכל העולם. מוצר הליבה של החברה הינו ה- ADTECH IQ לפרסומות תצוגה, וידיאו,
סלולר ו- RICH MEDIA. המוצר מאפשר למומחי שיווק, מפרסמים ופרסומאים לנהל ולנתח את דרכי הפרסום באותה סביבת ניהול.