|
גורי אלפי בקמפיין YouPhone [מנחם רייס]
|
|
|
|
|
מפעילת הסלולר YouPhone, מקבוצת אלון החזקות ברבוע כחול, בחרה בגורי אלפי לשמש כפרזנטור של המותג. היום עולה לראשונה קמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, שיכלול קמפיין תשדירי טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ואינטרנט וכן פעילות קד"מ ו- BTL.
את הקמפיין הפרסומי מוביל גורי אלפי כפרזנטור של המותג. בצילומי הפרסומת יופיע גורי במגוון דמויות במצבים קומיים, המובילים למסקנה כי המסלול במחיר המשתלם ביותר ושואף לפחות הוצאות הוא של חברת YouPhone. אלפי, הנחשב לאחד מהקומיקאים והיוצרים המובילים, נבחר כפרזנטור בשל הוורסטיליות הרבה שלו, כסטנדאפיסט מוביל, כשחקן קומי מוערך וכשחקן דרמה מצוין לצד היכולת הייחודית שלו להיות מזוהה עם נושאים אקטואליים שעומדים על סדר היום מבלי לוותר על השנינות ולמצוא את האיזון המושלם בין המצחיק לרלוונטי.
מותג הסלולר YouPhone, הינו חלק ממועדון הלקוחות "You" הנחשב לאחד ממועדוני הלקוחות המובילים והגדולים בישראל. האסטרטגיה העסקית של המותג כוללת הצעת ערך ייחודית לחברי המועדון, המשלבת את שלושת התחומים שמהווים את ההוצאה הגדולה ביותר בכל סל צריכה משפחתי: מזון, דלק ותקשורת. מאז ההודעה הרשמית על מסלול הכל כלול במחיר של 79 ש"ח החברה זוכה לפניות רבות מהציבור.
לדברי רות שטרית יו"ר שטרית מדיה גרופ: "הבחירה בגורי אלפי לפרזנטור נעשתה לאחר מחקרי שוק מעמיקים, אשר הובילו למסקנה כי הקומיקאי, השחקן ומגיש הטלוויזיה הינו מוביל דעת הקהל שמייצג באופן הטוב ביותר את ערכי המותג, בהם הוגנות, חדשנות ופשטות. לגורי יש סגנון מאוד ייחודי משלו, ההופך כל פאנץ' למופע של ממש. הוא משכיל, מצחיק, אינטליגנטי ואינטלקטואל, המצליח לשלב בין הרציונל לרגש והכל בגובה העיניים".
קרדיטים: סמנ"כל לקוחות בכירה - לימור לזרוביץ', מנהל קריאייטיב – גילי שחק, ארט - קובי אדרי, קופי - ערן רון, סופרוויזר - איה גל, תקציבאית - מאי פלוק, במאי - דרור שאול, עורך - רון עומר, חברת הפקה – מיאלמא, בית פוסט - פוסט אופיס, סטילס - מנחם רייס.