חברת מטריקס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת FreeForm מקבוצת אוטופונט, במסגרתו תציע מטריקס את מוצר ניהול הפלט האינטראקטיבי והפרסונלי של FreeForm כחלק מסל הפתרונות של מרכז ההתמחות מטריקס דיגיטל. FreeForm הוא מוצר ישראלי בתחום ה- DOCCM (Document Output for Customer Communication) המאפשר לשגר מסרים שיווקיים מותאמים אישית ל
לקוחות, במגוון רחב של ערוצים ופורמטים: על גבי חשבוניות, מכתבים ללקוחות, סיכומי מכירה, תוצאות מעבדה, דפי מידע בעמדות שירות / בעמדות כספומט ועוד. המוצר מאפשר לתכנן שינויים בפלט בעקבות נתוני הלקוח (לדוגמא, פרסומת מתחלפת בהתאם לסוג הלקוח, פונטים גדולים כתלות בגיל הלקוח ואף מסרים אישיים העוזרים בהנעת הלקוח לפעולה בנקודות קבלת החלטה. את הפלט ניתן להפיק בפורמטים שונים והכל על בסיס אותה תבנית. בין הפורמטים: PDF, HTML5, DocX MP3, ועוד.
"שילוב FreeForm בסל הפתרונות של מטריקס יעניק ערך מוסף אמיתי לארגונים באמצעות הפרסונליזציה ושיפור חווית הלקוח ללקוחות", אמר צביקי גולדברג, מנהל אגף טכנולוגיות במטריקס. "שילוב מסרים מותאמים אישית ללקוחות במסמכים אותם הם צריכים לקרוא דוגמת חשבוניות ודפי מידע הופכת את ערוץ העברת המסרים לאפקטיבי מעין כמותו".
"שיתוף הפעולה ביננו מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה שלנו להתרחב ולספק לארגונים פתרון יעיל להעצמת חווית הלקוח ומתן שירות אישי יוצא דופן. מטריקס מובילה את הנושא בארץ ויחד נוכל להעניק יתרון תחרותי ללקוחותינו" , אמר אורן לשם, מנכ"ל FreeForm בטקס החתימה.